Site icon מקומונט לוד

איך להפוך את חיי המין למעניינים יותר

“אומרים לנו שיש סקס אחר” אמר פעם המשוררת יונה וולך ז”ל. ואכן אורגזמה טובה יותר או מערכת יחסים משופרת הם מטרות ברות השגה. אך חשוב גם להקדיש מחשבה להבנת הרצונות המיניים העמוקים ביותר. מאמר זה מסביר כיצד להפוך את חיי המין למעניינים יותר, גם במערכת יחסים ארוכת טווח.

שינויים קטנים

שינויים קטנים יכולים לייצר תוצאות גדולות! אנשים רבים סבורים שהפיכת חיי המין למעניינים יותר פירושה לנקוט בצעד אינטנסיבי כגון להשתתף באורגיה. אז זהו, שלא. שינויים קטנים בחיי המין יכולים לכלול:

קיום יחסי מין בשעות אחרות ביום; באזור אחר, כגון על מדרגות הבית, במטבח, או על מכונת הכביסה; שימוש בכריות מתחת לגוף כדי ליצור זוויות חדשות לתנוחות אהובות; או קיום יחסי מין בפרקי זמן שונים, כגון אחר צהריים שלם של אינטימיות.

לשחק עם החושים

אינטימיות בריאה לחיי מין טובים יותר. צילום באדיבות: Pixabay

שיטה מצוינת להפיכת חיי המין למעניינים יותר היא לחשוב על חמשת החושים. ראייה היא אחד החושים המציע את רוב האפשרויות. נסו ליצור קשר עין במהלך המגעים האינטימיים, או נסו לקיים יחסי מין עם האורות דולקים, כבויים, או עם נרות בלבד. ניתן אף לצפות בסרטים ארוטיים לפני קיום יחסי המין, או במהלכם.

כדי להפעיל את חוש השמיעה, ניתן להשמיע מוסיקה או לנסות “דיבור מלוכלך”. לגבי חוש הריח, ניתן להדליק נר ריחני על מנת לעורר את מצב הרוח. מומלץ גם להשתמש בחוש הטעם ולהבין איזה טעם יש לחלקים שונים בגוף, או להשקיע זמן בנשיקות ארוכות ואיטיות.

להביא אורחים מיוחדים

ולא, לא בהכרח אנשים אחרים. אלא מוצרי מין. שפע מוצרים זמינים כיום וניתן להשתמש בהם ביחידות או במשותף. ניתן גם לרכוש מוצרים כגון חומרי סיכה, ויברטורים, טבעות רטט או ספריי השהייה. אפשר אפילו לשלב מספר מוצרים להגברת ההנאה המינית.

משחקי מין

אחת השיטות הטובות ביותר להפיכת חיי המין למעניינים יותר היא לשחק במשחקים שובבים. קיימות שיטות רבות להפיכת חיי המין למשחק. ניתן לשחק בשאלות טריוויה מצחיקות שמובילות ליחסי מין ספונטניים, או לשחק במשחקי לוח כשהפרס הוא עיסוי חושני.

ויברטור לגבר

גברים רבים אינם מבינים שהם יכולים להשתמש בוויברטור להנאתם. אך ויברטורים אינם מיוצרים עבור נשים בלבד. ניתן לגלות שיטות חדשות לחוש הנאה מינית עם ויברטור לגבר המאפשרים לפרוץ גבולות מקובעים ולגלות עולם חדש של הנאה מינית.

לפוצץ את המיתוס

מחקר חדש שנערך בנושא ויברטורים לגברים מדווח שכמעט מחצית מהגברים השתמשו בוויברטור לפחות פעם אחת. אך היות והמיתוס קובע שוויברטורים מיועדים לנשים בלבד, הם נרתעו מהשימוש בו. החדשות הטובות הן שברגע שגברים מתחילים להשתמש בוויברטור, הם הופכים את חיי המין שלהם למעניינים הרבה יותר. המטרה היא לשפר את חיי המין, ולאהוב את עצמכם מספיק על מנת לרצות להרגיש טוב יותר.