Site icon מקומונט לוד

איך להפיק יום הולדת לילדים בלי לפשוט את הרגל?

מדי שנה אנו חוגגים יום הולדת לילדים הנרגשים, בשנים האחרונות נוצרה מעין תחרות מי מפיק מסיבה מושקעת וגרנדיוזית יותר מאחרים, ובהחלט מדובר בהוצאה כספית גבוהה, ולעיתים גם מיותרת.כדי להפיק יום הולדת לילד או לילדה שלכם אינכם צריכים לקחת הלוואות, לשבור תוכניות חיסכון או לחשוש מפשיטת רגל. אפשר להפיק מסיבה מדליקה וייחודית בתקציב שפוי ושווה לכל כיס. יש לגבש קונספט למסיבה, בהתאם לכמות וגיל המשתתפים, מיקום, מזג אוויר ומגבלות התקציב.

יום הולדת בחצר עם מתקני מתנפחים

יש הורים המוכנים לשלם אלפי שקלים כדי לחגוג את יום ההולדת לבנם או לבתם בפארק אטרקציות או במשחקיה ממוזגת באחד הקניונים הקרובים לבית, אחרים מזמינים מפעיל מקצועי ואטרקציות יקרות. כדי להפיק מסיבה בלי לפשוט את הרגל אפשר להזמין מתקני מתנפחים מחברה מובילה, את רוב המתקנים ניתן להוביל ברכב פרטי ואפשר לתפעל אותם לבד לאחר הדרכה קצרה בחברה.

בכמה מאות שקלים אפשר להפיק יום הולדת בחצר הבית או בפארק קרוב לדירה, הילדים נהנים ומשתוללים, ובתקציב שפוי הצלחתם להפיק אירוע מושקע ללא צורך בהזמנת מפעיל מקצועי וללא צורך לשכור מקום הגובה אלפי שקלים.

כדי לשדרג את המסיבה כדאי גם לשכור טרמפולינה, אם חוגגים יום הולדת לילדים קטנים מומלץ לשכור ג’ימבורי וכך אפשר לחגוג את האירוע גם בסלון הביתי. לצד המתנפחים בחצר כדאי להכין פינות יצירה ועמדות עם פעילויות שכל הילדים אוהבים, לדוגמה הכנת כדורי שוקולד, ציור ברכות לחתן או לכלת השמחה, פינת איפור ליום הולדת לבנות, פינת קעקועים וכדומה.

יום הולדת בסגנון מאסטר שף

ילדים אוהבים לבשל, הם אוהבים לעזור להוריהם במטבח ולהתנסות בבישול ובאפייה. לכן, כדאי לכם לגבש קונספט מלהיב לקראת האירוע המרגש לילד שלכם, יום הולדת בסגנון מאסטר שף, הפעילות מתאימה לילדים מגיל 8 ומעלה. מומלץ לרכוש סינרים בהתאם לכמות הילדים, אפשר להדפיס עליהם את שמות המשתתפים יחד עם פרטי האירוע ותמונה של הילד לכבודו מפיקים את החגיגה.

כאשר מתכננים מסיבת יום הולדת רק לבנות אפשר להתמקד במתוקים וקינוחים, אם חוגגים מסיבה אליה מוזמנים כל ילדי הכיתה, מומלץ לתכנן פעילות להכנת פיצות. יש להכין מראש עמדות בישול עם כל המצרכים הנדרשים. כדאי לחפש באינטרנט מתכון לפיצה ביתית כדי להכין את הבצק מראש, ועל השולחנות מפזרים רטבים, תוספות מקוריות שילדים אוהבים ואפשר גם להניח נוטלה וממרחים מתוקים אחרים.

את המסיבה אפשר להפיק בגינה, בפארק סמוך לבית או בסלון של הדירה, יש לזכור כי פיצות צריך לאפות לכן אם אין תשתית חשמל קרובה אפשר לשכור טאבון המופעל על גז. ההורים חייבים לסייע לילדים כדי להכין את הפיצות, לכן כדאי לארגן עזרה נוספת מאחר ותתקשו להכין 40 פיצות במקביל בלי עזרת מבוגר נוסף.

כמו כן, כדאי לחלק את הילדים לשתי קבוצות, קבוצה אחת תכין פיצות בעוד הקבוצה השנייה תכין קינוח קל כמו כדורי שוקולד. לאחר מכן הקבוצות מתחלפות, וכולם יושבים לאכול את הפיצות ומקנחים בכדורי שוקולד מצופים בקוקוס, בסוכריות צבעוניות ובשבבי שוקולד.

יום הולדת צילום pixbay