Site icon מקומונט לוד

איך להקים נכון את החברה שלכם?

קרדיט - Canva

בישראל קמות מדי שנה מאות חברות ועסקים שונים ונסגרות מאות אחרות, תכנון נכון – דווקא בהתחלת רישום החברה והקמת העסק – בין מבחינת דיני המיסים (למשל תכנון נכון של נטילת הלוואה או מתן הלוואת בעלים), בין מבחינת החוזים וההסכמים העוטפים את החברה (למשל חוזי שכירות, חוזי מייסדים, חוזי עובדים ועוד) יקלו על החברה, שעה שזאת תיכנס לסחרור חובות או שברצון בעליה לסיים את הפעילות העסקית. אחת הסיבות שבגללן עסקים נסגרים ומפסיקים את פעילותם העסקית, לפני שהצליחו להגשים את התכניות הגדולות שהיו לבעליהם עם פתיחתם, היא תכנון לקוי ללא ליווי מתאים בכל שלבי הפתיחה. כך, לא תמיד עושים נכון את הרישום אצל רשם החברות הקמת חברה, אשר מעבר לטפסים והבירוקרטיה הנלוות לכך, יש מסמכים, הסכמים, חוזים ותכנונים, שרצוי ומומלץ להפקיד אצל רשם החברות – וזאת מלבד התקנון (מסמך חשוב שלעצמו), להן יהיה מעמד מחייב כלפי החברה, וכלפי כל מי שמתקשר עם החברה, ואלו באמת מגינים עליכם ועל הזכויות שלכם, של החברה, ושל העסק. הקמת חברה ברשם החברות היא צעד שדורש ייעוץ של אנשי מקצוע בתחום המשפט העסקי והמסחרי, כדי לעזור לכם לנסח חוזה מתאים בין כל השותפים, לעזור למצוא מימון, לבנות תכנית עסקית, לנהל נכון את הרישומים אצל רשם החברות, רשם המשכונות והשעבודים, וגם רשויות המס ובאופן כללי, להכין את כל הבירוקרטיה הנדרשת, בכדי להזניק את העסק והחברה קדימה. משרד לוי גלבוע בעל ניסיון ארוך שנים בהקמת חברות ועסקים, וניהולן – תוך שהמשרד מעניק ליווי עסקי ומשפטי שוטף – ומתן פתרונות לבעיות עוד קודם להופעתן.

הקמת חברה דורשת התארגנות

ההתארגנות הראשונית עבור הקמת חברה רשם החברות דורשת הרבה מאוד צעדים ופרוצדורות – חלקן בירוקרטיות, וחלקן דורשות הפעלת שיקול דעת מטעם הרשויות – קודם למתן אישור לרישום החברה או לקיום פעילות כלשהי על ידה. לעיתים, חברה המעוניינת לעסוק בתחום מסוים (למשל בניה, או רווחה) דורשת היתר או קבלת רישיון מרשויות המדינה, או הרשויות המוניציפאליות. בכדי לקבל רישיון זה – החברה צריכה להראות עוד קודם להגשת הבקשה להיתר או רישיון התארגנות חוזית והסכמים שונים, יכולת כלכלית (סולבנטיות) מצבת כוח אדם – ועוד. נדרש גם הופעה מול הרשויות השונות בכדי לטעון בעד קבלת ההיתר או הרישיון.  משרד לוי גלבוע בעל ניסיון עתיר שנים בקבלת רישיונות והיתרים לחברות ועסקים, בתחומים של בניה, רווחה, ורישוי עסקים.

ייצוג גם לאורך פעילות החברה

הייצוג והליווי שאתם רוצים לקבל ממשרד עורכי הדין שלכם לא נגמרים עם הקמת החברה. הם נמשכים גם לאורך כל הפעילות שלכם בייעוץ רגולטורי/ ייעוץ בנושא גבייה מלקוחות או גבייה מספקים/ ייעוץ משפטי/ ייעוץ בירוקרטי וייעוץ מיסוי. על מנת להימנע מטעויות ומהפסדים. משרד לוי גלבוע מייצג כבר שנים חברות שונות במשק והוא עושה כל מה שנדרש על מנת ליישר את ההדורים ולמנוע קשיים משפטיים במהלך העבודה השגרתית של המפעל.