Site icon מקומונט לוד

איך להתמודד עם השמנת יתר

השמנת יתר ידועה זה מכבר כאחד הגורמים המובילים לסיכון מוגבר למחלות שונות כגון מחלות לב, מחלות הקשורות הסוכרת, ואף אירועים מוחיים. אולם, חרף הידיעה, ובדומה לפופולריות של סיגריות, קשה למרבית האנשים להתמודד עם הרגלים שמובילים להשמנה ולשנותם, ובמיוחד אם מדובר באנשים ממשפחה שמאופיינת בהשמנה, אז גם הגנים פועלים לרעתם.

גם אלו שבוחרות ובוחרים לעשות את השינוי, מגלים שלא מדובר בהחלטה קלה, וודאי לא ביישום קל שלה. מוצרים עתירי שומן וסוכר נמצאים סביבנו בכל מקום, בעוד סדר היום העמוס של רובנו גורם לנו להתייחס לפעילות ספורטיבית כמותרות ולא כחלק מסדר היום שלנו בדומה להליכה לעבודה ולהתנהלות מול בן או בת הזוג, או מול הילדים.

אז איך בכל זאת ניתן לשנות את המצב ולהביא לירידה במשקל?

מדובר בהליך ארוך ולא פשוט, ולכן חשוב להבין שפעולות המגדילות את הסיכויים יכולות לעזור. סקסנדה יכולה להיות הברומטר שיהפוך את הליך הירידה במשקל שלכם לבר הצלחה, ולכזה שיחזיר את ההשקעה הכרוכה בו, ואף את המעבר למציאות חדשה בה אתם שולטים בחייכם.

אין מדובר בפתרון קסם, ועדיין ידרשו מצדכם מאמצים באימוץ מאפייני אורח החיים הבריא ובנטישת ההרגלים שמעכבים אותו, אולם יש בכוחה של התרופה להגדיל משמעותית את הסיכויים לכך שהמאמצים שלכם יישאו פרי, ולא יצטרפו לרשימת הניסיונות וה”כמעטים” המאיישים שגורמים לנו כל פעם לחוש תסכול על ששוב לא הצלחנו במשימה.

על מה מדובר?

סקסנדה / סאקסנדה  (®Saxenda)היא תרופת מרשם, המיוצרת בדנמרק ומאושרת לשימוש בארצות הברית מ-2014 ובישראל מ-2016. היא ניתנת בהזרקה עצמית, במינון הנקבע על ידי רופא כך שיתאים לכל מטופלת או מטופל בצורה אישית. היא מגיעה בצורה הדומה לעט, מוכנה לשימוש, ויש להזריק אותה פעם ביום.

התרופה כאמור לא מהווה פתרון בלעדי, וניתנת כחלק מליווי תזונתי ופעילות גופנית במידת הצורך. אולם – היא מגדילה משמעותית את סיכוי ההצלחה של המטופלים בהליך, וזאת עקב יכולתה להשפיע על המח בדומה להורמון אותו היא מחכה (1-GLP), כדי ליצור תחושת שובע וריקון איטי יותר של הקיבה לאחר צריכת מזון.

כך תורמת התרופה להורדת הדחף לאכול, בצורה מבוקרת ואחראית כלפי המטופלת או המטופל. המחקרים שבדקו את התרופה בהשתתפות יותר מ-5000 נבדקים, וחלקם ארכו 56 שבועות הראו ירידה של 8% בממוצע אצל המשתתפים, אל מול 2.6% בלבד בקבוצת הביקורת. יעילות התרופה נבדקה במחקרים נוספים שהראו אף ירידה של 10% ממשקל הגוף בזכות התרופה, כדי לקרוא יותר לעומק ולהתרשם, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו שם אנחנו מעלים את כל המידע.

תמונה: canva

סיכומו של דבר

אם הגעתם לשלב בחיים בו אתם מרגישים שזהו – הפעם ברצונכם להצליח, כדאי מאוד לקרוא ולהתעמק בתרופה זו שיחד עם תזונה נכונה ואימוץ מאפיינים של אורח חיים בריא יכולה להביא לכם את השינוי שייחלתם לו.

אם ברצונכם לדעת יותר, או ליצור איתנו קשר, אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולהתרשם יותר מהתרופה ומההליך הכולל שאנחנו מציעים, וזאת במטרה להגשים את התכלית שלשמה קמנו – עזרה לאוכלוסייה הסובלת מעודף משקל וליווי בדרך לחיים בריאים ומאושרים יותר.