Site icon מקומונט לוד

איך לחפש משרת הייטק?

בשעה טובה סיימתם את הלימודים, תואר או קורס, או תעודת הנדסאים בתחום ההייטק והגעתם לשלב חיפוש עבודה בהייטק. אז איך לחפש משרות בהייטק? הכנו עבורכם את כל המידע והטיפים

נטוורקינג

הנטיה של כולנו היא לגגל כל דבר, אין להאשים את עצמנו אלא את העידן בו אנו חיים, אז שניה לפני שאתם נשאבים לחיפושים ברשת אחרי עבודה שאין לזלזל בהם ומייד נגיע גם לטיפים לגביהם, הרשו לנו להציג בפניכם דרך שנשמעת עתיקה אך במחקרים ובסטטיסטיקות היא מפתיעה באחוזי ההצלחה שלה. נטוורקינג. מה זה? נטוורקינג היא בעצם הפעלת מערכת קשרים חברתית לצורך חיפוש עבודה. שבו רגע עם עצמכם. מכירים בסביבתכם עובדי הייטק? אולי הבן דוד? אולי החבר? אולי אחיו של החבר? אולי בן השכנים? או בנם של השכנים לשעבר? אל תתביישו פנו אליהם, צרו קשר בררו אם במקום העבודה שלהם מחפשים עובדים למשרת הייטק ללא ניסיון, תתפלאו אבל אנשים שמחים מאוד לעזור ויותר מכך יש חברות שאף מתגמלות את העובדים בשיטת חבר מביא חבר על הבאת עובדים איכותיים לחברה לעיתים התגמול מתבטא בבונוס כספי או הטבה משתלמת אחרת, כך שזו עשויה להיות ווין ווין סיטואיישן. 

 

אתרי אינטרנט

קיימים אתרים רבים המציעים לוח משרות הייטק, אולם כדי לנהל חיפוש משרות הייטק איכותיות חפשו לוח איכותי, לוח כזה בו אתם מקבלים מידע איכותי על החברות המעסיקות ומתקבלת אצלכם תמונה מפורטת לגבי גודל החברה, הוותק תחום בו עוסקת, אופי החברה ועוד. אלו נתונים שחשוב לכם לדעת כדי להסיק האם החברה מתאימה לאופיכם, אין דומה חברת סטארט אפ לחברה ממשלתית אף ששתיהן עשויות לעסוק בתחום ההייטק וזו רק דוגמא. 

בנוסף, חפשו אתר שנמצא איתכם לאורך הדרך לא רק עם הצעות למשרות איכותיות או משרות הייטק ללא ניסיון אלא עם ליווי מקצועי לתהליך חיפוש העבודה כגון טיפים מקצועיים לשדרוג קו”ח, טיפים להתנהלות בתהליך הסינון למשרות שונות, כך שתרגישו שמדובר במקצוענים שעומדים מאחורי לוח המשרות המתמחה בתחומו מעניקים לכם ערך מוסף משמעותי כדי להגדיל את הסיכויים למציאת המשרה המתאימה.