Site icon מקומונט לוד

איך למגן את הבית נגד פריצות?

הבית שלכם הוא המקום שעליו להיות המבצר שלכם, כאשר הבית הוא המקום הבטוח שאליו אתם מגיעים לאחר יום עבודה ארוך, כאשר אתם רוצים להירגע ובזמן שאתם מעוניינים לבלות עם בני המשפחה, עם בני הזוג, עם החברים הקרובים וחשוב מכל: עם עצמכם!

עם זאת ולמרות שהבית שלנו הוא מבצרינו, לעיתים ישנה תחושה שחשוב להגן על המבצר וזאת כנגד גניבות, חבלות, פריצה ואף כניסה של גורמים עוינים למרחב. אבל כיצד אפשר למגן את הבית? כמה הצעות בהמשך.

כדי להגן עליכם, על האנשים האהובים עליכם ועל תכולת הבית, ניתן להשתמש כיום בשלל אלמנטים מתקדמים וציוד להגנת הבית.

מצלמה נסתרת לבית – אחת הדרכים גם להגן על הבית וסביבתו וגם לתעד את כל מה שקורה בבית היא באמצעות מצלמה נסתרת אשר אותה ניתן להתקין בחלל הבית ובחצר כמו גם בכניסה לבית ובחנייה.

מצלמות אבטחה. צילום: דוברות המשטרה

מצלמות כאלה יעזרו לכם לבדוק מה קורה בבית בכל זמן שאתם לא נמצאים תוך קבלת הצילום און ליין אל הסמארט פון ובזמן אמת.

באמצעות מצלמות וציוד האזנה צילום וחקירות אותו ניתן להשיג בחנויות אינטרנטיות כמו החנות של Doctor Spy ניתן להבטיח את הבית וסביבתו.

דלתות בטוחות – עוד כדי לאבטח את הבית חשוב להתקין בבית דלתות בטוחות שימו לב כי אתם מתקינים בבית דלתות איכותיות ובטוחות. כיום באמצעות דלתות הננעלות בנעילה חכמה ובבטיחות ניתן למגן את הבית תוך הגנה על הבית גם על ידי סורגים המותקנים היטב ודלתות חוץ מוגנות.

שערים חשמליים – גם באמצעות שערים חשמליים לבית ולחנייה ניתן ליהנות ממקסימום אבטחה. כיום ישנם שלל שערים העשויים ממתכת, בפלדה, מאלומיניום, שערים מברזל, מחומרי עץ ועוד אשר עליהם מותקנות מצלמות אבטחה תוך שהן מאפשרות מקסימום שליטה והגנה במה שמתרחש בבית.

חדר בטחון – אם אתם רוצים לקבל מקסימום הגנה בזמן השהייה בבית תמיד תוכלו לבנות חדר הגנה כמו ממש או חדר פניקה. כיום באמצעות המתמחות בנושאי ביטחון אפשר להתקין בכל בית חדר נעול הרמטית שבו תוכלו להגן על עצמכם במקרים של מצוקה.

אז אם אתם מעוניינים במקסימום מעקב ותיעוד אחר המתרחש בביתכם, זה הזמן לפנות אל Doctor Spy להשכרת הציוד המתאים להגנה על ביתכם.