Site icon מקומונט לוד

איך לשדרג את האינטימיות?

אינטימיות היא דבר נפלא. היא תמיד יכולה להתחדש גם כאשר מגיעים לשחיקה וגם כאשר אין הרבה זמן. לא צריך הרבה יותר מאשר חוויה רומנטית ואפילו שעה של מין נהדר ומשוחרר כדי להקפיץ אותה בכמה דרגות. יש כמה דרכים נהדרות לשדרג כל אינטימיות ברגע שרק מגלים שהיא זקוקה לשיפור. אפשר לעשות את זה בזוג ואפשר לעשות את זה אפילו לבד כשרוצים קצת אינטימיות עם עצמכם, ואז כל מה שנחוץ הוא ויברטור מומלץ כדי לענג את עצמכם בצורה מלאה ומשוחררת באמת כמו כן, אפשר להצטייד באביזרי מין כאלה גם למטרת הפעם הבאה שבה יזדמן לכם לשדרג את האינטימיות ולעבוד על הזוגיות שלכם. זה בהחלט אפשרי ומומלץ.

הדרך הטובה ביותר להגיע לחוויה טובה

אביזרי המין הטובים ביותר הם אלה שאפשר למצוא בחנויות טובות שבהן יש דגמים מומלצים ומתקדמים, טכנולוגיה טובה יותר וחומרים טובים יותר שבהם משתמשים היום מאפשרים לכם ליהנות משדרוג משמעותי. כשאתם משלבים אביזרים כמו אזיקים לסקס שבנויים בצורה בטיחותית ומאפשרים לכם משחק תפקידים משעשע וסקסי אתם יכולים להתנסות בחוויות שלא חשבתם עליהן. זה מרתק לנסות את זה וזה הרבה יותר בטוח ומלהיב כשעושים את זה עם בני זוג שאפשר לסמוך עליהם ולהשתחרר כמו שצריך. לכן, לא תמיד צעצועי מין יכולים להתאים לסטוצים או לחוויות עם זרים.

צימר לכמה שעות

אחת הדרכים לעשות את זה כמו שצריך היא להתנתק לגמרי מהסביבה המוכרת ולשכור חדר לפי שעות או צימר לסוף השבוע. לשם כדאי להביא כמה אביזרים למקרה שתרצו לחקור ולגלות עוד עומקים שאתם יכולים להגיע אליהם בחוויה המינית בשביל זה בדיוק אפשר להביא ויברטור מומלץ או אזיקים לסקס. כמו כן, מומלץ מאוד לנסות לשלב טבעות רטט שיכולות לענג את שני בני הזוג בבת אחת באותו מגע מיני. החוויה הזאת נוגעת במוקדי העונג והגירויים של שניכם באותה מידה ולכן מומלץ לבחור אביזרים שמתאימים לאנטומיה שלכם כדי להעצים את החוויה ולדייק בה. כשלוקחים חופשה באמצע היום לכמה שעות יכולים להגיע לאינטימיות משוחררת ונינוחה וזה לפעמים כל מה שצריך ולא רק להישאר בבית.