Site icon מקומונט לוד

איך מנקים ספות משתן של ילדים

כמה לא נעים זה שדבר כזה קורה, תינוקות וילדים קטנים עלולים בכל מיני מקרים להוביל לסיטואציה של שתן על הספה שלכם. והספה שלכם זקוקה למענה בסיטואציות האלו, גם בשביל שתוכלו לטפל בכתמים שנוצרים בעקבות המצב הזה וגם טיפול בריח שנשאר מהדבר. אבל אל דאגה, אתם לא לבד, לפניכם הפתרון למצב, כי גם אתם יכולים לטפל בעניין, או בכוחות עצמכם או בעזרה מקצועית, אך חשוב שתדעו שלספה שלכם יש סיכוי להינצל, בואו לגלות עוד על איך מנקים ספות משתן של ילדים.

קרדיט קאנבה

ניקוי ספות עד אליכם

לנקות את הספות שלכם, בעיקר בנסיבות כאלו, יכול להיות לא כל כך נעים, אך אתם לא חייבים לעשות את זה לבד. לרשותכם, חברת הניקיון המצליחה WeClean, מציעה שירותי ניקוי ספות אצלכם בבית בכל מקום ברחבי הארץ. זאת ההזדמנות שלכם לקבל קירות מקצועי ואיכותי, שלא ישאיר מקום של ספק, לספה שלכם מגיע את הניקיון הטוב ביותר שהשור יכול להציע, ובחברה זו תקבלו מעל ומעבר לכל מה שיכלתם לדמיין.

פתרונות ביתיים

כשיש ילד קטן בבית זה יכול להיות קשה להימנע מכתמי שתן על רהיטים כמו ספות מרופדות, גם אם מדובר בריפוד בצבע כהה, אסור לדחות את הניקיון, או שזה יוביל לריח לא נעים שיישאר. יש הרבה מוצרים די פשוטים ומשתלמים שיכולים לעזור להיפטר במהירות מכתמי שתן או למנוע ולהסיר ריחות לא נעימים. הינה כמה פתרונות ביתיים שיעזרו לכם להתמודד עם התופעה במידיות בעצמכם עוד לפני שתשקלו ניקוי מקצועי.

סיכום

אין ספק שהתמודדות עם שתן על הריפוד של הספה שלכם זה אינו דבר נעים, אך אלו הם החיים, לכן חשוב לדעת איך להגיב בצורה הטוב ביותר. תנסו לפעול במהירות ולנסות ולנקות הכתם והריח כבר כשהכתם נוצר, בזהירות כמובן ובהבנה שזה נושא עדין ומומלץ לבדוק כל חומר במקום נסתר על הספה בכדי לוודא שלא יהרוס את הריפוד. בכל מקרה תמיד תוכלו להיעזר בחברה מקצועית להשלמה עבור ניקיון יסודי.

המאמר נכתב ע”י חברת WeClean – שירותי ניקוי ספות, שטיחים ומזרונים.