Site icon מקומונט לוד

איך מתמודדים מול יתושים?

חודשי הקיץ החמים מביא עימו דברים טובים שמש, ים, מסיבות אבל כשהקיץ מגיע מגיעים גם הייתושים. הייתושים לא נותנים לנו לישון בלילה, העקיצות שלהם מגרדות ומציקות . אז למה לכם לסבול מעקיצות וגירודים? אם אתם רוצים להפסיק לסבול מעקיצות ייתושים ואם אתם רוצים להפסיק להתגרד הכתבה הזאת מיועדת במיוחד בשבילכם. בשוק קיימים פתרונות רבים למניעת עקיצות ייתוש, אבל הפתרון הטוב ביותר למנוע עקיצות וגירודים הוא שימוש במכשיר חשמלי הנקרא קוטל יתושים. קוטל יתושים הוא מוצר חשמלי שמושך אליו את החרק המעופף באמצעות מנורת אולטרה סגולה וברגע שהחרק המעופף מתקרב לקוטל היתושים, החרק המעופף או הייתוש נקטל באופן מיידי.

קוטל יתושים מורכב בעיקרו משני רכיבים עיקיריים שנאי ומנורת אולטרא סגול.

מחקרים רבים הוכיחו שהחרקים המעופפים נמשכים לאור אולטרא סגול. לכן, המנורה האולטרה סגול מושכת אליה את החרק המעופף ( פרפרים, זבובים, יתושים ועוד…) ובעת שהייתוש או החרק המעופף עפים לעבר קטלן היתושים, אז הייתוש או חרק המעופף נקטלים באופן מיידי. כמובן שבעת שקוטל היתושים קוטל את הייתוש או החרק המעופף נשמע רעש של הקטילה אך הוא חולף אחרי מספר שניות.

כשאתם משתמשים בקוטל יתושים זכרו שקוטל היתושים אינו מזיק לסביבה ואינו מזיק לבריאותכם. קטלן היתושים מוסקיטו אינו פולט חומרים רעילים או חומרים מזיקים לבריאותכם.

מטרתה של הנורה הוא לא לקטול את הייתוש אלא רק למשוף את הייתוש להתקרב אל קטלן היתושים מאחר שכמו שאמרנו, היתושים והחרקים המעופפים נמשכים לאור אולטרא סגול.

ישנם סוגים רבים של קוטלי יתושים עם כמות אור שונה ולא תמיד קוטל היתושים עם כמות הנורות הגדולה ביותר , יכולה לקטול יותר חרקים מעופפים. כי מה שקוטל את הייתוש הוא השנאי ולא המנורה.

תמונה: יחצ

לכן חשוב לבחור קוטלי יתושים עם שנאי עוצמתי חזק.

הדברה נגד היתושים חייב להיות תלוי מהתקרה או על הקיר מאחר והיתושים מתעופפים למעלה, באוויר.

קוטל היתושים מגיע עם ערכת ברגים ושרשרת תליה. התלייה של קטלן היתושים פשוטה מאוד וגם כך ההפעלה שלו. צריך להכניס אותו לחשמל והוא מתחיל לעבוד. כדי לשמור על אורח החיים של השנאי, אנו ממליצים לכם לנתק את קטלן יתושים מהחשמל כשהמוצר לא בשימוש.

 

המאמר בחסות חדשות bignews