Site icon מקומונט לוד

אינסטלטור מקצועי 24 שעות ביממה אצלך פחות מחצי שעה לכל בעיה או תקלה

הבעיה בתקלות שונות בצנרת הביתית כמו נזילות או סתימות, הן שלא תמיד ניתן לראות אותן בעין עד שאנו מבחינים בתוצאות הישירות שלהן, כמו הצפה למשל. במקרם רבים אנשים מנסים לפתוח סתימות על ידי שימוש בחומרים כימיים או מכשירים מסוימים שנמכרים ומבטיחים תוצאות, אך לרוב זה לא מצליח. ואולם, ישנן סתימות למשל שנגרמות על ידי שורשים טבולים שצמחו לתוך הצינורות, ואין דרך ביתית להוציא אותם.

במקרים הללו ובמקרים אחרים, חשוב לקרוא לאיש מקצוע, כמו אינסטלטור באילת למשל שעושה שימוש במשאית ביובית, שיוכל לתקן את התקלות ולמצוא את שורש הבעיה, תרתי משמע.

אם בעבר, היה נהוג לחשוף את הקיר שבתוכו שכן צינור תקול על מנת לאתר את הבעיה ומיקומה המדויק. למרבה הצער, היה צורך להרוס חלקים גדולים של קיר, שכן מציאת הצינור הייתה כרוכה בהערכה גסה ולא תמיד ניתן היה למצוא את הבעיה ישירות. הרי שכיום, יש טכנולוגיה חדישה של צילום צנרת ביוב שמאפשר לאתר את הבעיה באמצעות מכשיר מיוחד ולדעת בדיוק היכן היא נמצאת. כך ניתן למזער נזקים לקיר ולחשוף אותו רק במידת הצורך ולא רק בלית ברירה. מכשירים מסוג זה קיימים רק אצל שרברבים מקצוענים, ולכן מומלץ בחום לפנות אליהם בכל תקלה. בפעם הבאה שאתם מבחינים בבעיה בצנרת ביתכם, קראו לשרברב באזור מגוריכם, שיאתר את הבעיה במדויק ויפתור אותה עם מינימום נזקים לביתכם.

תמונה: pixabay

עוד על אינסטלטור – חשוב לזכור כי כאשר אנו מחפשים אנשי שירות בתחומי שונים, במיוחד כאשר אנחנו זקוקים לאותם בעלי מקצוע מעכשיו לעכשיו בגלל תקלה שהתרחשה באופן פתאומי- תמיד אנו נעדיף כמובן לקבל חוות דעת רלוונטית ואישית ממכרים ומחברים שאנו סומכים עליהם ועל דעותיהם. וכך, ברגע שנקבל את חוות הדעת הרלוונטית חשוב מאוד לקרוא לאיש השירות ובמיוחד בתחום האינסטלציה במהירות האפשרית ולא להתמהמה. מדוע? חשוב לזכור, שבמקרים רבים טיפול בבעיה ותיקונה באופן מהיר במיוחד יוכלו לפתור עוגמת נפש וחיסכון כספי בהמשך. וזאת משום שצריך להבין כי בתחום האינסטלציה- רוב התקלות עלולות להחמיר. במילים אחרות: תקלה שלא תטופל היום באופן מהיר ותכוף, תהווה בעיה חמורה ומשמעותית בהרבה בהמשך. ואז גם הנזק יהיה גדול יותר, גם עוגמת הנפש על חומרת הבעיה וכמובן המחיר – המחיר של שירותי אינסטלטור בתל אביב, אינסטלטור חירום יהיה גבוה יותר מאשר אם היינו מטפלים בבעיה בזמן.