Site icon מקומונט לוד

איפה כדאי להציב ספסל חדש?

אם אתם אחראים על ריהוט הרחוב במרחב עסקי, פרטי או ציבורי – כדאי לכם להכיר את חברת סטודיו 16. פריטי ריהוט הרחוב של חברת סטודיו 16 משלבים בין נוחות לבין אסתטיקה. כל מתחם הופך ברגע למעוצב, מלא סגנון ומעורר השראה. עם ספסל רחוב מעוצב של סטודיו 16 פינת הישיבה החיצונית תהפוך אסתטית ומיוחדת. אין סיבה שתתפשרו על ספסלים אפרוריים בעיצוב סטנדרטי כאשר אפשר להוסיף צבע, אסתטיקה ואנרגיה טובה לכל מתחם.

קרדיט https://www.studio16.co.il

מיקום נכון של ספסלים

ספסלים מעוצבים וספסלים רגילים כאחד יש להציב במיקום נגיש עם דגש על בטיחות. אתם מתבקשים לוודא התקנה יציבה לשימוש בטיחותי. יש לחבר את הספסל לקרקע ולא לאפשר תזוזה שלו. אם בחרתם ספסלים מעוצבים חשוב לוודא שהספסל יציב, נוח לשימוש ועמיד בפני האקלים הישראלי. את המיקום של הספסל תבחרו על פי הפרמטרים הבאים:

  1. תאורה
  2. סוג הקרקע
  3. מפגעי בטיחות סמוכים
  4. הצללה
  5. תנועה במרחב

הרבה יותר מעוד ספסל

הספסלים המעוצבים של סטודיו 16 יוצרים את האווירה הנכונה. אתם מוזמנים לבחור בצבע לא שגרתי, צורה מיוחדת וגם פסלים גדולים לבית או לעסק. כל הפריטים מיוצרים בקפידה מחומרי גלם איכותיים ועמידים. אם התבקשתם להציב ספסל חדש במרחב משותף תבצעו את הבחירה הנכונה ביותר מבחינה פונקציונלית ואומנותית. שפת העיצוב היא הזדמנות להביע אמירה ערכית. הפיסול של הספסל קובע את תנוחת הישיבה (זקופה או שעונה), מונע אפשרות של שכיבה על הספסל, מגדיר כמה אנשים יוכלו לשבת על הספסל בו זמנית.

איזו צורה גיאומטרית מתאימה לספסל?

קיימים היום כמה דגמים של ספסלים בצורה עגולה, מלבנית או קודקודית. בעבור מרחב שמאופיין במבנה עגול נמליץ על בחירה בספסל בעל מבנה קודקודי מנוגד לצורה המעוגלת. אם המתחם שלכם כולל בעיקר מבנים מלבניים ומרובעים כדאי לבחור דווקא בספסל עם קווים מעוגלים ליצירת מראה רך ומזמין. הדמיה ממוחשבת תגלה לכם איך יראה כל דגם אצלכם במתחם.

הצבע של הספסל

אם בעבר ספסלים נצבעו באופן אוטומטי בגוונים של אפור, עם חברת סטודיו 16 יש לכם את החופש לבחור בכל צבע שתרצו. תבחרו את הצבע של הספסל שלכם בהתאם לעיצוב הקיים, האווירה המבוקשת ותשומת הלב שתרצו או לא תרצו למשוך אל הספסל החדש. שימו דגש על ההשתלבות של הפריט החדש במרחב הקיים. ייתכנו מצבים בהם סגנון עיצוב סולידי יהיה המתאים ביותר ומצבים בהם דווקא ספסל צבעוני הוא בדיוק מה שחסר להשלמת עיצוב המתחם. חייגו אלינו 054-4256477