Site icon מקומונט לוד

איתור נזילות במצלמה טרמית

מצלמה טרמית

איתור נזילות מים היא תופעה נפוצה ותופעה מאוד לא נעימה. אתם מגיעים למטבח ולאמבטיה ופתאום אתם רואים שיש הצפה גדולה של מים. אתם נבהלים ומחפשים פתרון מידי לעצור את הנזילה ולטפל בה.  לעיתים אין לכם הצפה בבית אבל השכנים מתלוננים שיש רטיבות שנובעת מהבית שלכם. זה מאוד לא נעים ויש צורך לטפל בזה בהקדם. וזאת כדי לא להגיע למצב לא נעים של סכסוך עם השכנים. למעשה נזילת מים היא מצב חירום בבית, חייבים לטפל בה בהקדם האפשרי. למען רווחתכם ולמען רווחת השכנים.

למי לפנות במקרה של נזילה?

יש אנשים שפונים אל מומחה צנרת, אינסטלטורים או מומחה איטום, כדי לטפל בנזילת המים. יש מקרים בהם איש המקצוע מסביר לכם שאתם צריכים להסיר אריחים רבים בבית ולשבור קירות כדי להגיע אל הנזילה. זה אומר שהבית יהפוך להיות אתר בנייה לאורך זמן, וגם העלות של התיקון כולל שבירת הקירות והרצפה תהיה גבוהה מאוד. אתם נבהלים ונלחצים מההוצאות הרבות רבות שרק ההגעה לנזילה כרוכה בהם.

פתרון חכם יותר

אתם תוהים אם יש פתרון אחר שיכול לחסוך להם עלויות, ולאתר את הנזילה בלי לשבור את כל הקירות והרצפה. לחסוך הרבה בעלויות. יש חברות שנותנות פתרון כזה. הפתרון הזה הוא איתור נזילות במצלמה טרמית. המצלמה הטרמית מצלמת את הקיר או את הרצפה ויכולה לזהות את מקור הנזילה בלי לשבור את הקיר והרצפה. זה חוסך הרבה טרחה, הרבה ימי עבודה והרבה כסף. מומלץ לפנות אל חברת אינסטלציה שעושה שימוש באיתור נזילות על ידי מצלמה טרמית.

פעולתה של מצלמה טרמית

איך מצלמה טרמית כזאת פועלת? המצלמה הטרמית מזהה רמות של חום בקיר או ברצפה. לפי הבדלי הטמפרטורה בין המים לבין שאר הקיר, ניתן לראות איפה בדיוק יש נזילה מהצינור ואיך היא קורית. ואז אפשר לפתוח נקודתית את המקום של הנזילה, בלי לשבור קירות ולהרוס שטחים גדולים, רק כדי להגיע אל הנזילה. השימוש במצלמה טרמית הוא בטוח. הקרינה בה אינה מזיקה. זה פתרון מצוין לאתר נזילות בעלות נמוכה ובזמן קצר הרבה יותר.

למידע נוסף >>https://www.adler-itum.co.il/