Site icon מקומונט לוד

את מי הציל ח”כ אורן חזן בשכונת גני יער בלוד?

ח”כ אורן חזן הידוע בשל הפרובוקציות שלו במשכן הכנסת התגלה כבעל לב חם במיוחד לאחר שסייע לילדה שנפלה מאופניה בשכונת גני יער ואף התעקש להסיעה לביתה. שיימינג חיובי בלוד.

הסיפור הבא הופץ ביום שישי בצהריים בקבוצת הוואט-אפ של הקהילה הדתית בלוד. אחד מחברי הקהילה, דודי קרפין סיפר כי ביום שישי האחרון רכב עם שניים מילדיו  בירידה של שכונת גני יער, כשהיה כבר בסוף הירידה גילה כי ילדתו שנסעה אחריו נפלה מהאופניים ונחבלה.

קרפין שמע צפירות וכשהסתובב גילה כי ליד הילדה שנפלה על המדרכה עצר רכב וממנו יצא ח״כ אורן חזן שבדיוק נסע בכביש.ח”כ חזן התעניין בשלומה של הילדה הציע לה שתייה, הוציא מגבונים לנקות את פצעיה ואפילו התעקשה להסיעה לביתה.

אורן חזן צילום שלומי תמם

קרפין פרסם את הדברים לחבריו וכתב:”אין לי היכרות עם ח״כ אורן חזן ואני מודה שאיני נמנה עם עוקביו או תומכיו. אז למה אני טורח לבשר לקהילת הפייסבוק את שאירע?כי התרגלנו שתדמיתם של נבחרי הציבור שלנו נחתמת בבית דין השדה של התקשורת- בדרך כלל בלי יכולת לערער עליה”.

”בעיניי ח״כ שערני מספיק לשים לב לילדה שנחבלת, לעצור את הרכב ולהציע את עזרתו ראוי שנדון אותו לכף זכות ונדע עוד מצדדי אישיותו- קל וחומר כשהתדמית הציבורית שלו שאליה הרגילו אותנו מקרטעת משהו….זה נקרא שיימינג- אבל מהצד הטוב שלו”.