Site icon מקומונט לוד

בוחנים תשתית אינטרנט: המדריך המקיף לבדיקת מהירות גלישה

כולנו רוצים אינטרנט מהיר, אינטרנט ללא תקלות, אינטרנט שבאמצעותו אנו יכולים לפתוח מספר חלונות במקביל ללא בעיה וכמובן אינטרנט שהוא רק שלנו וללא שותפים לא רצויים.

אינטרנט איכותי נקבע בעיקר על פי התשתית וכמו כל דבר בחיים אם הבסיס חזק ויציב אז כל מה שנבנה מעליו יהיה מספיק איתן לעמוד בדרישות שלכם. כאשר מדובר על אינטרנט, התשתית היא למעשה הבסיס ואם התשתית מספיק חזקה ומספיק איכותית ותואמת את אזור המגורים שלכם אתם יכולים להיות בטוחים שגם חוויית הגלישה שלכם תהיה הרבה יותר נעימה וידידותית למשתמש. תשתית אינטרנט של נטוויז’ן תסדר לכם גלישה מהנה ומהירה, אתם לא תצטרכו לדאוג למהירות, לא תצטרכו לדאוג לגבי פתיחה של מספר חלונות במקביל ובוודאי לא תצטרכו לדאוג לגבי הקליטה של האינטרנט באזור מגוריכם. כמובן שלאזור שבו אתם מתגוררים ישנה השפעה כזו או אחרת על הקליטה אבל אם אתם בוחרים בחברה אמינה ובעלת ניסיון שיודעת להתגבר על כל מכשול בדרך אתם תזכו בגלישה באינטרנט כמו שציפיתם ולא משנה אם אתם גרים במרכז, בצפון או בדרום או לחילופין מתגוררים בעיר, בכפר, בקיבוץ או במושב.

אז איך בודקים את המהירות של הגלישה?

מהירות הגלישה כמובן נקבעת על פי הבחירה שלכם, אתם יכולים לבחור מהירות של עשרה מגה, חמישים מגה ואפילו מאה מגה אם אתם לא מוכנים להתפשר על המהירות. אחרי בחירתכם את המהירות הרצויה אתם רוצים לוודא שאכן קיבלתם את מה שבחרתם אבל לא תמיד הבדיקה הזו יכולה להיות פשוטה כפי שזה נשמע. ראשית, עליכם להרגיש את המהירות, אם בחרתם מהירות גבוהה אבל אתם בכל זאת מרגישים שהאינטרנט לא זז וודאו כי הסיסמא שלכם מאובטחת ואתם לא גולשים עם בשילוב עם השכנים או אנשים לא רצויים. בשלב השני, נסו לבדוק עם חברת האינטרנט האם אכן מותקנת אצלכם המהירות הרצויה ואם קיבלתם תשובה חיובית אבל עדיין לא הצלחתם לגלוש בשיא המהירות זה הזמן לבדוק לעומק עם טכנאי מדוע אתם לא גולשים במהירות שבחרתם.

צילום עמיעד טאוב

אם אחרי כל הבדיקות האלו עדיין לא הצלחתם להבין מדוע אתם גולשים בקצב צב ולא בקצב ארנב כפי שהובטח לכם אתם צריכים לבדוק את התשתית ולבחון האם המהירות הרצויה על ידכם אכן יכולה להתבצע במקום שבו אתם גרים. ישנם מקומות, אפילו במרכז הערים הגדולות שהקליטה בהם פחות טובה ואינה מאפשרת גלישה במהירות מהירה ולכן לא משנה כמה מגה תבחרו עדיין יש גבול למהירות בבית שלכם. תשתית אינטרנט כפי שכבר אמרנו היא הבסיס לכל החבילה של האינטרנט, אם התשתית שלכם תהיה מספיק איכותית ותתאים לאזור המגורים שלכם תוכלו ליהנות ממהירות גבוהה אבל אם לא אתם נמצאים בבעיה שאתם חייבים לפתור כדי לקבל את מבוקשכם.