Site icon מקומונט לוד

בטקס מרשים הוענק פרס החינוך הארצי לעיר לוד

שר החינוך נפתלי בנט: מגיע לתושבי לוד לחגוג על הזכייה בפרס העליון בחינוך במדינת ישראל * ראש העיר יאיר רביבו: “עשינו את זה! ציון דרך חשוב בהיסטוריה של העיר, בהחלט יום חגה של העיר לוד”

כזכור, בחודש שעבר התבשרה לוד כי לראשונה בתולדותיה זכתה להישג היסטורי עם זכייתה בפרס החינוך הארצי לשנת ה’תשע”ז-2017 .

בשבוע שעבר, קיבלה ההודעה המשמחת הכרה רשמית, בטקס מרשים שהתקיים במלון דן בירושלים, במעמד שר החינוך, נפתלי בנט, מנכ”ל משרד החינוך שמואל אבואב, יו”ר וועדת הפרס, גילה נגר, המשנה למנכ”ל משרד החינוך, ובהשתתפות ראשי הערים והמועצות הזוכות מחולון, רעננה, קרית ארבע, ג’ת, מועצה אזורית מנשה, ומצפה רמון.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, התכבד לנאום בשם ראשי הערים. “עבורנו בלוד, זהו ציון דרך חשוב בהיסטוריה של העיר, אשר זוכה לראשונה בפרס החינוך הארצי. זהו הפרס היוקרתי ביותר שזכתה בו העיר והוא מבטא את המהפכה הגדולה, שמתחוללת בעיר, ברוך השם, בשנים האחרונות. מעיר נחשלת וחבוטה בעבר, לעיר שמזנקת כיום קדימה וקוטפת כל פרס. זהו הישג ענק ללוד וביטוי על עבודה ראויה לשבח, על נחישות וחדשנות, ועל התמדה ועמידה באתגרי החינוך”.

ראש העיר הדגיש כי פרס החינוך היישובי לא ניתן רק על ציונים והישגים, אלא בעיקר על תהליכים, נחישות ואמונה, אומץ ואהבה, ערכים ואקלים חינוכי, ועל הזדמנות שווה בכל גווני האוכלוסייה, ובכל מסגרות החינוך.

בסיום דבריו הודה לשר החינוך, נפתלי בנט, “על המהפכה האדירה שאתה מוביל בחינוך ובאחריות הלאומית שאתה מגלה.  תודה לכל חברינו במשרד החינוך, שתמיד נמצאים שם עבורנו, עם הסבלנות וההקשבה, תמיד נכונים להתגבר על כל קושי ולעבור כל מכשול, ותמיד עם חיוך וכוונה אמיתית לעזור, ותודה לוועדת הפרס הארצית בראשותה של גב’ גילה נגר, המשנה למנכ”ל משרד החינוך, על הבחירה בנו, המבטאת, כדבריה בעת הסיור בלוד, את הכרתם והתרשמותם מהאומץ, האמונה והאהבה שהם פגשו בעיניים.

רביבו הודה לכל השותפים להישג האדיר, לסגנו יוסי הרוש מחזיק תיק החינוך, מנכ”ל העירייה, מנהל אגף החינוך וכל צוות עובדי האגף, מנהלת המחוז עמליה חיימוביץ וכל המפקחים המלווים את העיר, להנהגת ההורים על השותפות, לכל המנהלים והמנהלות, המורים והמורות, הגננות והסייעות, ולכל צוותי החינוך שנמצאים בלב העשייה החינוכית, וכמובן לאלפי התלמידים שהם הזוכים הגדולים.

שר החינוך מעניק לראש העיר, לסגנו ולמנהל אגף החינוך את הפרס. צילום: באדיבות עיריית לוד

“ביחד, נמשיך לטעת בכל תלמידה ותלמיד את האמונה המלאה בעצמו-וביכולותיו וכן את השאיפה המתמדת לעשות את הטוב ביותר, באופן הטוב ביותר, למען עצמו ולמען החברה בה הוא חי! בע”ה, נעשה ונצליח!”

בהודעה מוקלטת ששלח שר החינוך לראש העיר מיד לאחר שבישר לו על זכייתה של העיר לוד בפרס היוקרתי, אמר:  “שלום לכל אנשי החינוך ומנהלי בתי הספר, המורים והגננות בעיר לוד, מדבר נפתלי בנט, שר החינוך שלכם, לפני כמה דקות עדכנתי את ראש העיר, הודעתי לו שאתם בעיר לוד, זכיתם בפרס החינוך היישובי בשנת ה-70 למדינה.

“אתם לא מבינים כמה אני גאה בכם, אתם כולכם, במסירות היוצאת דופן שלכם, השקעתם בשנים האחרונות כל כך הרבה למען המטרה החשובה ביותר, וזה הזנקת רמת החינוך, הערכים וההישגים בעיר לוד, יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, כולם יחד נרתמו למאמץ הכביר הזה והוכחתם שאם רוצים אפשר. אז אני רק מאחל לכם שתמשיכו.. תעבירו לכל המורים את ההוקרה שלי, את ההצדעה שלי, את ההערכה שלי, ומעל לכל את האהבה העמוקה שלי אליכם, תודה לכם שאתם עושים חינוך באהבה גדולה, נפתלי בנט”.

בתום הטקס הרשמי, העביר שר החינוך הודעה מוקלטת נוספת: “לכל תושבי העיר לוד, הענקתי לראש העיר עו”ד יאיר רביבו את פרס החינוך היישובי הארצי לעיר לוד, שזה הפרס העליון בחינוך במדינת ישראל, על ההשקעה של צוותי ההוראה, צוותי החינוך בעיר, בילדים שלכם, בעתיד שלהם, בלתת להם כישורים להצליח ולשגשג במאה ה-21, בערכים שהם מקנים לילדים, של ערבות הדדית, של תרומה, של נתינה, של אכפתיות, ובאמת אני חוש שמגיע לכם לחגוג, מזל טוב, נפתלי בנט”.

 

כתבות נוספות במקומונט לוד:

בקרוב נראה הנחות בארנונה?

גאווה: יום המעשים הטובים בלוד

התכנית הממשלתית לחיזוק הערים המעורבות בהן לוד ורמלה עולה שלב