Site icon מקומונט לוד

בייבי ניימס – אתר השמות המוביל בישראל

עומדים להיות הורים? מחפשים אחר שם לבן/בת? זה הזמן להכיר את בייבי ניימס – אתר אינטרנט שהוא למעשה מאגר השמות המוביל ביותר בישראל.

צילום:shutterstock

בניגוד לדעה הרווחת לפיה ההורות מתחילה מרגע לידת התינוק, אנחנו מאמינים שההורות מתחילה מהרגע הראשון לקליטת ההיריון וזאת לנוכח העובדה שמרגע זה ואילך, בני הזוג החווים יחדיו את תהליך ההיריון, מפנים את כל מרצם וזמנם לטובת התהליך ההולך וגדל (תרתי משמע) עד שהוא מגיע לרגע השיא בחדר הלידה.

בין יתר כל הפעולות הנלוות לתקפות ההיריון כגון: קיומן של בדיקות היריון שגרתיות, רכישת אביזרים לתינוק, הכנת חדר שינה לתינוק החדש וכדומה, בני הזוג המצויים בתקופת ההיריון נדרשים גם להתחיל לחשוב על השם המועדף עליהם ביותר אותו הם יעניקו לבנם או ביתם ברגע הלידה. אם תשאלו כל הורה שבדרך מהו הרגע המרגש ביותר אותו הוא חווה במהלך תקופת ההיריון, קרוב לוודאי שהוא יאמר לכם שזה היה הרגע בו הוא בחר את השם לתינוק/ת שבדרך.

בחירת השם לתינוק/ת הוא ללא ספק אחד מהרגעים המשמעותיים ביותר במהלך תקופת ההיריון ו/או התקופה הראשונית שלאחר הלידה. יחד עם זאת, בחירת השם לתינוק/ת הינה משימה מורכבת ומאתגרת שרק מי שמתנסה בה יודע עד כמה היא יכולה להיות מלווה בהתחבטויות והתלבטויות רבות. על מנת לסייע לכם בהליך בחירת השם ריכזנו עבורכם את מאגר השלם המוביל והגדול ביותר בישראל באתר אינטרנט אחד: בייבי ניימס.

באתר זה תוכלו למצוא את כל סוגי השמות לבנות ולבנים ואת כל פירושי השמות השונים וכל זאת לפי קטגוריות מובנות אשר יסייעו לכם לבחור את השם האהוב והמועדף עליכם ביותר. בין יתר הקטגוריות הממתינות לכם באתר בייבי ניימס תוכלו למצוא קטגוריות כגון: שמות לבנים, שמות לבנות, שמות פופולאריים, שמות לפי נומרולוגיה, שמות מהתורה ומאגר שמות כללי בו מופיעים כל השמות – והכול לי סדר הא’-ב’ על מנת לפשט ולהקל עליכם בתהליך החיפוש והבחירה של השם הנכון.

מוזמנים לבקר באתר https://www.baby-names.co.il/

כל השמות האפשריים במאגר אחד גדול וידידותי למשתמש

כמו כן, באתר תוכלו למצוא תוכן רלוונטי של מאמרים שונים המשמשים כמידע שימוש במסגרת הליך בחירת השם לילדיכם. התכנים המופיעים באתר יסייעו גם לכם לאמץ רעיונות שונים לבחירת השם. בנוסף, התוכן המורחב העומד לרשותכם באתר כולל תוכן מקצועי לכל תקופת ההיריון והלידה והוא כולל עשרות מאמרים בנושא מעקב אחר התפתחות ההיריון, תזונה נכונה במהלך תקופת ההיריון ועוד הרבה כתבות מעניינות ורלוונטיות לתקופה היפה של חייכם.