Site icon מקומונט לוד

בית אויס באזור התעשייה הצפוני בלוד יוצא לדרך

בתוך כשלושה חודשים יאוכלס המבנה המפואר באזור התעשייה הצפוני אשר ירכז את כל פעילות חברת אויס בישראל, כולל משרד ראשי, מרכז לוגיסטי, מוסך מרכזי ומרכז אחסון והפצת כלי רכב של חברת אויס וכן משרדי ההנהלה של חברת UMI. בעיר מקווים כי עם האכלוס יתווספו מקומות עבודה.

בשורה חשובה לעיר לוד. בתוך כשלושה חודשים יסתיימו העבודות להקמת בית אויס בלוד אשר יכלול את מטה החברה העתידי והמשרד הראשי, מרכז לוגיסטי, מוסך מרכזי ומרכז אחסון והפצת כלי רכב. יחד עם חברת אויס תעבור למבנה המפואר גם חברת UMI – יוניברסל מוטרוס ישראל, יבואנית הרכבים האמריקאים, אשר יעתיקו את מתקני ההנהלה מראשון לציון ללוד.

אין ספק שהתבססות שנתי חברות ענק אלה המבטאת את כדאיות ההשקעה ואת הפוטנציאל האדיר בלוד בזכות מיקומה במרכז המדינה, מהווה שלב נוסף בהרחבתו ובביסוסו של אזור התעשייה הצפוני, כאחד המרכזיים במדינה כמקום מושבן של חברות מובילות במשק, הן מבחינת נפח הפעילות והן מבחינת חשיבותו לכלכלת המדינה כשער כניסה לייבוא וכשער יציאה לייצוא.

בסיור על רקע המבנה המפואר שיאוכלס תוך 3 חודשים.צילום דוברות עיריית לוד.
מתחם אויס תכנון מול ביצוע.צילום דוברות עיריית לוד

זאת ועוד, הקמת המבנה המפואר של בית אויס ו-UMI בלוד בעלות של כ-250 מליון ₪, יעניק חשיפה לקהל איכותי המגיע לפגישות עבודה, ואף יביא ליצירת כ-550 מקומות עבודה לתושבי לוד והסביבה, כתוצאה מריכוז פעילויות החברות מרחבי הארץ למקום אחד.

השבוע התקיים סיור משותף של נציגי עיריית לוד והנהלת אויס כדי לעמוד על פערים לוגיסטיים לקראת המעבר הצפוי. בפגישה נטלו חלק סגן ראש העיר אביב וסרמן הממונה על הפיתוח העסקי, ומנהלי העירייה מהתפעול ומהתחבורה.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו הביע את שביעות רצונו נוכח ההתעניינות ההולכת וגוברת בשטחי המסחר והתעשייה בלוד וכן מהתקדמות העבודות והמעבר הצפוי. “אני משוכנע שהמתחם החדש יהווה עוגן כלכלי אדיר לעיר, יביא לתוספת הכנסות ולמאות מקומות עבודה ויעניק עידוד רב ליזמים ולתעשיינים להשתקע בלוד וליהנות מיתרונותיה הברורים כעיר במרכז המדינה ונגישותה המהירה לנמלי האויר והים”.