Site icon מקומונט לוד

בית אויס UMI בלוד יצא לדרך

המבנה המפואר של בית אויס UMI בלוד אשר הוקם באזור התעשייה הצפוני ירכז את כל פעילות חברת אויס בישראל, כולל משרד ראשי, מרכז לוגיסטי, מוסך מרכזי ומרכז אחסון והפצת כלי רכב של חברת אויס וכן משרדי ההנהלה של חברת UMI  * ראש העיר יאיר רביבו: עוגן כלכלי אדיר לעיר שיביא לתוספת הכנסות ולמאות מקומות עבודה.

בית קבוצת UMI  הכולל את אויס, פותח את שעריו באזור התעשייה הצפוני בלוד, ויכלול את מטה החברה והמשרד הראשי של חברת אויס, וכן של חברת UMI – יוניברסל מוטרוס ישראל, יבואנית הרכבים האמריקאים, אשר יעתיקו את מתקני ההנהלה מראשון לציון ללוד.

אין ספק שהתבססות שנתי חברות ענק אלה המבטאת את כדאיות ההשקעה ואת הפוטנציאל האדיר בלוד בזכות מיקומה במרכז המדינה, מהווה שלב נוסף בהרחבתו ובביסוסו של אזור התעשייה הצפוני, כאחד המרכזיים במדינה כמקום מושבן של חברות מובילות במשק, הן מבחינת נפח הפעילות והן מבחינת חשיבותו לכלכלת המדינה כשער כניסה לייבוא וכשער יציאה לייצוא.

ראש העיר ומנכלי קבוצת UMI מסיירים במתחם החדש בלוד.צילום דוברות העירייה

זאת ועוד, הקמת המבנה המפואר של בית אויס ו-UMI בלוד בעלות של כ-250 מליון ₪, יעניק חשיפה לקהל איכותי המגיע לפגישות עבודה, ואף יביא ליצירת מאות מקומות עבודה לתושבי לוד והסביבה, כתוצאה מריכוז פעילויות החברות מרחבי הארץ למקום אחד.

השבוע הגיעו ראש העיר עו”ד יאיר רביבו ומנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, לפגישת עבודה עם מנכ”ל UMI דוד עיני, ועם מנכ”ל אויס אבישי לוי.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו הביע את שביעות רצונו נוכח ההתעניינות ההולכת וגוברת בשטחי המסחר והתעשייה בלוד. “אני משוכנע שהמתחם החדש יהווה עוגן כלכלי אדיר לעיר, יביא לתוספת הכנסות ולמאות מקומות עבודה ויעניק עידוד רב ליזמים ולתעשיינים להשתקע בלוד וליהנות מיתרונותיה הברורים כעיר במרכז המדינה ונגישותה המהירה לנמלי האויר והים. זאת הזדמנות עבורכם לודאים יקרים, להגיש מועמדות לאחד התפקידים הרבים המוצעים במקום החדש”, אמר רביבו.

מנהלי UMI ואויס ציינו כי הם שמחים להגיע ללוד מתוך חזון של תרומה לעיר, וכי הם מאמינים בשיתוף פעולה ובהשתלבות של התושבים במשפחתם. כן ציינו כי בכוונתם לקלוט עובדים מלוד ולבצע פעילות למען הקהילה בעיר.

במתחם צפויים לעבוד כ-500 עובדים, הזדמנות מעולה ללודאים המחפשים להשתלב בעבודה בחברה. גודל המתחם כ- 65 דונם כולל כ-2,000 מקומות חניה ומכיל 3 מבנים:  מבנה מרכזי בשטח של כ- 8,000 מ”ר- מתקדם, איכותי ומודרני, מבנה רווחה הכולל חדר אוכל וכן את מרכז האנרגיה של המתחם, מתחם תפעולי בשטח של כ- 6,000 מ”ר הכולל מוסך, פחחיה, מחסנים ומשרדי תפעול.

במבנה המפואר יהיה מטה אחוד לכל הקבוצה, מחלקות UMI: שיווק, כספים, שירות, בינוי ותשתיות, מכירות, ומחלקות AVIS: שירות ותפעול, כספים, מכירות, משפטית, השבחה, ליסינג, אולמות תצוגה למכירת רכב חדש ומשומש, סניף השכרת רכב.