Site icon מקומונט לוד

בלוד התלמידים עפים גבוה

כחלק משאיפת בית הספר, לתת לתלמידיו את מירב ומיטב ההעשרה, הוחלט בהנהלת בית הספר שאין להסתפק במה שקיים אלא להרחיב את התוכן בשעות הפנאי עבור התלמידים . לפיכך, חשבו איך אפשר להעשיר את התלמידים, כך שבית הספר יהווה עבורם מקום חם גם בשעות אחרי הצהריים. 

“לאחר חשיבה מרובה, החלטנו שאנחנו עפים הכי גבוה שרק ניתן! תלמידי שכבות ו’-ז’ מגיעים כל יום שלישי בשעות אחרי הצהריים ליהנות מחוג תעופה שאין כמותו!” אמרה מנהלת בית הספר, ענת אסף.

בחוג הייחודי זוכים התלמידים להכיר טייסים אזרחיים וטייסי קרב, לומדים על מבצעים גדולים שחלו במדינת ישראל, חוברים לתרבות האתיופית דרך סדנאות מרתקות העוסקות ב”מבצע שלמה” ולומדים על המבנה של המטוס, על גודלו ועל יכולותיו. בנוסף…תלמידי החוג יזכו ליהנות מסיורים בשדות תעופה, להגיע למגדלי פיקוח ואף להיכנס למטוס וללמוד על תא הטייס.

לומדים חוג תעופה בלוי אשכול. צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

“התלמידים מעזים להגדיל ולתת מקום לחלומות, להצלחות, להישגים ומבינים שוב ושוב שהשמיים הם במקרה הזה, ממש לא הגבול!” מציינת מנהלת ביה”ס ענת אסף, “ובהזדמנות זו אני מבקשת להודות ליועצת ביה”ס דנה זיו על ליווי התלמידים גם בשעות אחר הצהריים.”

“אושר גדול ניכר על תלמידי בית הספר, תחושת הגאווה וסיפוק מהתוכן המעשיר והמרתק. חוג התעופה בביה”ס הוא חלק ממגוון רחב של פעילויות ועשייה חינוכית, כי עבור תלמידינו, נעוף הכי גבוהה שרק אפשר!”, אמרה.