Site icon מקומונט לוד

בניית אתר אינטרנט לעסק או לנותן שירות

אתר אינטרנט הוא מובן מאליו בימינו כך שבעלי עסקים יודעים שבלעדיו הם כמעט לא קיימים, וזאת לא מליצה. זה לא רק בגלל המסחר האלקטרוני והפריחה שלו בזמן הקורונה, אלא שלאט לאט מתברר שיש לאיקומרס הרבה יותר יתרונות מחנות פיזית ואפשר למכור אפילו יותר.

לאתר יש יתרון נוסף שהוא מאפשר לכם להיות בקשר הדוק יותר עם הלקוחות שלכם ולעדכן אותם במוצרים ומבצעים חדשים, או פשוט ליצור קהילה דרך האתר ולצלוח את המעבר לאונליין.

מה צריך לדעת על בניית אתר?

האתרים הרבים ביותר נבנים בימינו על מערכת ניהול תוכן שנקראת וורדפרס, בעיקר משום שהיא מתאימה לכל אחד וקל ללמוד אותה. זה לא משאיר אתכם תלויים במתכנת האתר בכל דבר, אלא מאפשר לכם ללמוד לתפעל ולהזין תוכן אצלכם לבד. את השיפורים והשדרוגים שכל אתר צריך לעבור מדי כמה שנים עושים ממילא אבל וורדפרס הוא ידידותי למשתמש ברמת היום יום ולכן מומלץ לבניית האתר שלכם.

לא לוותר על אופטימיזציה למנועי חיפוש

בוודאי שמעתם את זה בזמן שיחה על בניית אתר וורדפרס והתקשיתם להבין, כך שיהיה קל יותר להסביר לכם אם תיכנסו לגוגל ותקלידו את שמות המוצרים שאתם מוכרים ותבינו לבד. אם אינכם מוצאים את עצמכם ואת השם שלכם בדפים הראשונים, יש סיכוי שלא עשו לכם התאמה למנועי החיפוש שעונים לגולשים. זוהי האופטימיזציה שאתם מחפשים והיא מוכיחה לכם שבנו לכם אתר טוב, בנוי טכנולוגית בהתאמה לכל לקוח שמחפש אתכם ויכול להגיע אליכם בקלות.

צילום: Freepik
עיצוב ואפיון

כל אתר צריך לאפיין לפי המטרות שלו ולפי הצרכים והדרישות של הלקוח, אבל גם לפי העין והיכולת המקצועית של המעצב למצוא לכם פתרונות נעימים לעין. כשאתם יושבים על בניית אתר חלק חשוב מהתהליך הוא להחליט כיצד ייראה, מה יהיו צבעיו והשפה העיצובית שלו, כיצד להקל על הגולשים למצוא כל מה שהם מחפשים ובאופן כללי כיצד למשוך אותם לשם ולהשאיר אותם כמה שיותר זמן כדי שלא יעברו למתחרים.

אתרי תדמית ותוכן

לא כל אתר הוא אתר של חנות שמוכרת מוצרים, אבל כל אתר הוא אתר מכירת תדמית ושירות. אם יש לכם אתר זה סימן שאתם רוצים לבשר לעולם שיש לכם משהו בשבילו, משהו שאנשים ישמחו לקנות מכם או לקבל. זה תפקידו של בונה אתרים לאפיין לכם אתר שיהיה מתאים למה שאתם צריכים ורוצים, ומידת הכימיה והאמון שלכם בחברת האתרים והשירותים שתקבלו מאוד חשובה.

שירותים משלימים

מלבד בניית אתר וורדפרס, יש שירותים נוספים שאתם צריכים לקבל ולקנות ממי שמקים אותו. יש שירות של אחסון האתר, אצלו או בחברה אחרת, יש שירות של קידום האתר והזנת תוכן, ויש שירותים נוספים של פרסום דיגיטלי שכדאי לשמוע עליהם משום שאתם רוצים להתבלט ולהתבדל מול כל המתחרים.