Site icon מקומונט לוד

בעל עסק? הקיץ כבר פה והגיע הזמן לקחת את הקירור ברצינות

אולי לא שמתם לב לזה אבל הקיץ כבר פה ובגדול והגיע הזמן לחשוב ברצינות. לא, אנחנו לא מדברים על חופשה מרוכזת לכם ולעובדים אלא על קירור העסק שלכם. הסיבה לכך פשוטה כי יעילות העסק יורדת כאשר העובדים עסוקים בניגוב הזיעה ולא בלקוחות. המשיכו לקרוא ולמדו איך מבטיחים עסק יעיל עם לקוחות ועובדים מרוצים גם כשהטמפרטורות מטפסות.

(צילום באדיבות pixabay)

כיום לא די במזגן ולמזלכם הומצאו פתרונות קירור שונים לעסקים שמשאירים את המזגן מאחור: הם לא פחות טובים ובעיקר יותר זולים אבל נדרש להתאים אותם לכל עסק, הן מבחינת הגודל והן מבחינת הצרכים והדרישות הספציפיות . זה הזמן להכיר את פתרונות הקירור שיגרמו לעובדים שלכם להיות יותר יצירתיים.

מצנן
מצנן הוא שם כולל לאמצעי קירור שפועל על אוויר ומים והמיועד לקירור חללים יבשים. המצנן מתאים לעסקים באוויר הפתוח כמו משתלות ומתקני נופש אבל גם למקומות סגורים: אולמות אירועים, מסעדות, בתי קפה ועוד. המצנן הוא מוצר נייד שאינו דורש כלל התקנה ויש לו יתרונות סביבתיים רבים : הוא אינו עושה שימוש באמצעים כימיים או מלאכותיים ופעולתו מגיעה מקסימום ל-60 דציבלים. ככה יהיה לכם גם קר וגם שקט ומבחינתנו זה השילוב המושלם.

מאווררי תלייה
מאווררי תלייה הם אמצעי קירור שמותקן במקום יציב וקבוע באמצעות זרוע שנקראת זרוע תלייה. מאווררים אלו נחשבים לחסכוניים במיוחד מבחינה חשמלית והם מתאימים למגוון גדלים של עסקים. הודות לרשת ממתכת שמגינה על הבאים איתם במגע הם נחשבים למוצרים בטוחים. וזה לא הכל – במאווררים אלו 3 ניתן לבחור בין 3 מהירויות שונות ולהשתמש באופציה של צידוד. וכמובן שהם קלים להפעלה ואמינים במיוחד

מסכי אוויר
מסכי אוויר
חוצצים בין העולם שבחוץ לבית העסק ומונעים יציאה של אוויר ממוזג. מסכי אוויר חוסכים חשמל תוך כדי שמירה על הטמפרטורה הנמוכה בבית העסק. כמו כן, מסכי אוויר מגינים על בית העסק מפני חדירה של מזיקים בדמות חרקים, חלקיקים עם פיח ואבק ועוד. למעשה, מסכי אוויר הם אלו שמאפשרים לשמור את הדלת של בית העסק פתוחה גם בקיץ. אנחנו לא אומרים כלום אלא רק מציעים לכם לחשוב על המשמעות השיווקית שבדלת פתוחה.

הבחירה אולי נדמית קשה אבל לעזרתכם באים בעלי מקצוע שמתמחים בתחום זה. בעלי המקצוע יעזרו לכם לשקלל בין הפרמטרים השונים שעליכם לקחת בחשבון, למשל : הגודל של חלל העסק, משך זמן העבודה של אמצעי הקירור הנדרש ועוד. כי מי אמר שבקיץ המוח יוצא לחופשה?

אל חשש כי אמנם מדובר בהוצאה כספית אך היא קטנה ומחזירה את עצמה במהרה. ובינינו – אין תחליף ללקוחות מרוצים ולעובדים יעילים גם בימות הקיץ החמים. אז למה אתם מחכים?