Site icon מקומונט לוד

בשורה לתושבי לוד: המוקד העירוני זמין גם בווטאספ

בלחיצת כפתור וללא המתנה בטלפון, 24 שעות ביממה! נתקלתם במפגע? אתם מוזמנים להעביר פנייה מידית באמצעות הווטסאפ למוקד העירוני, בעזרת מספר ייעודי קליט שמספרו: 052-8-444-106 

עיריית לוד מפעילה שירות חדש, קל, נוח וזמין. מעתה ניתן יהיה לפנות למוקד העירוני 106 באמצעות הווטסאפ בכל מפגע המחייב את טיפולה של העירייה, במלל עם תיאור הפנייה, ואף לצרף צילום או סרטון קצר.

את השירות החדש הנחה ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, ליישם כבר מהיום, כחלק מייעול השירות עבור תושבי העיר, כקהל היעד המרכזי בעשייה העירונית. השירות מאפשר לתושבים גישה ישירה למוקד מכל מכשיר נייד, ללא המתנה ובמהירות.

וואטסאפ עירוני. צילום באדיבות: דוברות עיריית לוד

כזכור, לפני כשבועיים פורסם כי ראש העיר אשר ידוע כמי ששולט ביתרונות שמאפשרת ההתקדמות הטכנולוגית, הפך את הווטסאפ לכלי עבודה יעיל וזמין, המקצר תהליכים ביורוקרטיים באמצעות השימוש באפליקציה המאפשרת במהירות וביתר קלות לקדם פתרונות, בתוך כך הקים מספר קבוצות ווטסאפ בהן חברים מאות תושבים, מכל השכונות השונות ברחבי העיר. לקבוצות השונות צירף ראש העיר את כל המנהלים והצוות הבכיר ואת כל גורמי המקצוע בעירייה, כך שכל בעיה שעולה במלל או בתמונות, זוכה לטיפול ישיר ומידי. “כל פנייה זורמת במהירות וביעילות, מבלי לבזבז זמן מיותר, כולם מעודכנים בבת-אחת ובמינימום מאמץ במהות הפנייה, וכך גם בטיפול בה”, הבהיר ראש העיר.

עתה כאמור, הנחה ראש העיר להרחיב את השירות ולהפכו קל וידידותי במטרה לדאוג לאזרחי העיר ולהעניק לכל אחד ואחת מהתושבים את רמת השירות הגבוהה ביותר.

על מנת להקל על התושבים נבחר מספר קל וקליט – 052-8-444-106. על הפונה להוסיף את המספר ברשימת אנשי הקשר בטלפון החכם ולשלוח הודעה כפי ששולחים לחברים.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: “אנו עושים הכל כדי לשפר את השירות לתושבים, להקל עליהם ולהפוך את הקשר פשוט, נוח, קל ויעיל, במטרה לאפשר לתושבים לקבל שירות מכל מקום ובכל זמן, ושמחים להיעזר לצורך כך בכל האמצעים שהטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת”.