Site icon מקומונט לוד

בשיאו של השבוע הכי חם בחורף.השלג הגיע ללוד

רביבו והילדים.צילום דוברות העירייה

מהחרמון לכיכר קומנדו. העיר לוד לבשה השבוע לבן עם הר שלג שהובא במיוחד מהצפון. הגיעו להקים בובות שלג וליידות כדורים. צפו בתמונות.

שלוש שנים אחרי שמאות מילדי לוד נהנו מהר שלג שהובא במיוחד מהחרמון, חזר השלג ללוד לסיבוב נוסף למען ילדי העיר ולמען ההורים הרבים שלא הספיקו השנה לקחת את ילדיהם לחרמון.ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, הנחה לשחזר את האירוע האטרקטיבי שהסב הנאה רבה לילדים ואפשר להורים לחסוך את הנסיעה הארוכה והבילוי היקר בחרמון.

על אף מזג האוויר האביבי וקרני השמש החמות, הורידו משאיות השבוע את הר השלג היישר מהחרמון, לרחבת העירייה בכיכר קומנדו. מעבר לחוויית הטיפוס והגלישה על השלג, ציפו לילדי לוד מדי ערב הפנינג ושלל הפתעות, די ג’י, בובות ענק, תחנות יצירה, תחנת ברד, מופע, שעת סיפור, סדנת איפור פנים וסדנת בועות סבון, ו”סיירת” קפה להורים.

“עם קצת אמונה, הכל אפשרי, גם להביא שלג ללוד בשבוע אביבי נפלא. אין דבר שמשמח אותי יותר מחיוך של ילדים, ואני אפילו סולח על הפגיעה הישירה של כדור שלג שהנחיתו לי כמה שובבים היישר לתוך העין”, אמר יאיר רביבו ומסר את תודתו לעובדי העירייה ורשת המתנ”סים וכן לשירן ג’רבי, מנהלת מח’ פרויקטים שהובילה את ההפקה

בשיא החרמון הלודאי.צילום דוברות העירייה

.

השלג חוזר ללוד.צילום דוברות העירייה
ילדי לוד בשלג.צילום דוברות העירייה.