Site icon מקומונט לוד

בשעה טובה: לראשונה נחנך חלל עבודה בלוד

היסטוריה בלוד. מיקס זון, מתחם חללי עבודה אישיים וחדרי הדרכה חדש נחנך בבית שירז המתחדש שבאזור התעשייה הצפוני בעיר והוא צפוי לשרת עשרות בעלי מקצועות חופשיים ואנשי מקצוע מכל האזור. רועי כהן, הבעלים של מיקס זון סיפר: “במקום הושקעו מיליוני שקלים והוא נבנה בסטנדרט הכי גבוה, בדומה למתחמים אחרים בתל אביב, מודיעין או שאר הארץ”. 

בעוד בעולם ובארץ נפתחים בשנים האחרונות עוד ועוד מתחמים של חללי עבודה משותפים דוגמת Rooms או WeWork בלוד לא נבנו עד היום סביבות עבודה שכאלה המיועדות לציבור הרחב ובעלי עסקים רבים, בעיקר נותני שירותים ובעלי מקצועות חופשיים, נאלצו לנדוד אל מחוץ לעיר אל משרדים להשכרה מרוחקים.

מי שראה את הצורך והרים את הכפפה הוא רועי כהן, תושב מודיעין ובעלים של חברה אחרת, שחר הנדסת בטיחות, שהמטה שלה שוכן גם הוא בלוד ושהחליט לשלב כוחות ולהקים מתחם חללי עבודה ראוי לעיר ולתושביה.

“זה התחיל, כמו הרבה דברים טובים, מצורך אישי,” מספר רועי, “בחברה שאני מנהל אנחנו עוסקים הרבה בהדרכות והרצאות בפני קבוצות עובדים ובכל פעם שהיינו צריכים לארגן מפגש בלוד – הסתבכנו. לא היה אף מקום ראוי ומכובד מספיק שיכולנו לארח בו את המשתתפים.”

אלא שלפני כשנה הגיעה התפנית. בית שירז, בניין תעשייתי ותיק ומרכזי באזור התעשייה הצפוני חידש את פניו ולאט לאט עוד ועוד חברות ועסקים העבירו את מרכז פעילותם אליו. בין החברות שהגיעו למתחם היתה שחר הנדסת בטיחות של רועי. רועי ראה את המקום, הבין את ההזדמנות והפוטנציאל ומיד החל לעבוד. “במקום לרכוש שטח רק בשביל העובדים שלי, החלטנו ללכת בגדול ורכשנו חצי קומה בבית שירז, השקענו כ-2 מיליון שקלים נוספים בעיצוב המקום, כולל ריצוף וריהוט מחו”ל, עיצוב פנים מוקפד ויוקרתי וציוד טכנולוגי הכי מתקדם שיש. הקמנו משרדים אישיים וזוגיים וכן, גם כיתות וחדשרי הדרכה להשכרה לפי שעה לכל דורש המעוניין להעביר סדנאות לעובדים או לקהל חופשי, כמו גם הדרכות מקצועיות וקורסים”.

“חשוב היה לנו שהמקום לא יפול ברמתו מהמתחרים מחוץ לעיר. אני שמח להגיד שהיום, באים אלינו מנהלי חללי עבודה מבחוץ כדי ללמוד איך עושים את זה נכון” מספר רועי, ומתקשה להסתיר שמץ של גאווה.

במתחם, שכולל כמובן את כל מה שצריך לניהול משרד – שירותי מזכירה, אינטרנט חופשי, פינת קפה וכיבוד לשירות השוכרים והאורחים, ישנם כ-20 חדרים נפרדים, חלקם לעובד בודד וחלקם זוגיים, ובנוסף ישנם חדרי ישיבות מרווחים, כיתות לימוד וחדרי הדרכה ופינות ישיבה ודיון אשר פתוחות לשימושם של השוכרים במקום בהרשמה מראש ובהתאם לזמינות.

במיקס זון (Mix Zone) מעדיפים שלא לחשוף עדיין את המחירים, שמשתנים בהתאם לגודל החדר ולמיקום שלו, אך מבטיחים שהעלויות יהיו שוות לכל נפש ויעניקו תמורה מלאה ואף יותר לעובדים במתחם.

חלל עבודה מיקס זון, Mix Zone – בית שירז, היוצרים 3, לוד, 050-7868103