Site icon מקומונט לוד

בתפקיד המיילדת: מנהלת בית החולים

מה שהתחיל כביקור שגרתי בביה”ח אסף הרופא, הסתיים בלידה דחופה כשהמיילדת היא לא פחות ממנהלת ביה”ח, ד”ר אסנת לב ציון קורח. “היה כיף להיות שותפה בהבאת חיים חדשים לעולם”

כמנהלת בי”ח, ד”ר אסנת לבציון קורח אינה מתעסקת באופן יומיומי בבדיקות וטיפול ישיר בחולים המגיעים לביה”ח, אך הרצון לעזור, יחד עם היכולת כמובן, מפעמים בה באופן שוטף.

בעוד יום שגרתי, התהלכה ד”ר לב ציון – קורח ברחבי בביה”ח כששמעה אשה נאנקת מכאבים והבינה כי האשה, בשבוע ה-38 להריונה, עומדת על סף לידה.

היתה זו ראוון סלמה מכפר קאסם אשר הגיעה לבדיקה שגרתית לבנה בן ה-3 במרכז הרפואי אסף הרופא.
בסמוך לרחבת המיון, הרגישה ראוון, כי משהו אינו קשורה, אך לא שיערה בנפשה שתוך דקות תהפוך לאם מאושרת בפעם השנייה. מסתבר כי האם כרעה ללדת ובמקום עברה במקרה, מנהלת המרכז הרפואי ד”ר אסנת לב ציון קורח , אשר הבחינה במתרחש, חשה אל האם וראתה כי האישה סובלת.
ד”ר לבציון קורח, רופאת ילדים במקצועה, שהשתתפה בעברה בלידות רבות, יחד עם צוות המלר”ד (המרכז לרפואה דחופה) הכניסו את האם מיד לחדר הטראומה ויילדו את בתה בשלום במשקל 3.690.

“אני רוצה להודות למנהלת בית החולים ולצוות הרפואי המקסים אשר סייעו לי לעבור את הלידה בשלום. הכל קרה כל כך מהר , ייקח לי זמן לעכל את האירוע” אמרה האם ראוון בהתרגשות רבה.

“במהלך סיור שגרתי במרכז לרפואה דחופה” מספרת ד”ר לבציון קורח, “נתקלתי באחותה של ראוון הקוראת לעזרה. מיד הבחנתי כי ראוון כורעת ללדת סמוך לכניסה למיון. שמחתי לראות את צוות המלר”ד שלנו מתארגן לקראת הלידה הצפויה באופן מקצועי כל כך ובמהירות שיא. היה כיף להיות שותפה בהבאת חיים חדשים לעולם”.

ד”ר לב ציון קורח והתינוק. באדיבות המרכז הרפואי אסף הרופא