Site icon מקומונט לוד

גאווה לודאית בשחקים, בוגרת התיכון למדעים בלוד סיימה קורס טיס

גאווה לודאית בסיום קורס הטיס כאשר על רחבת המסדרים התייצבה גם נ’ בוגרת התיכון למדעים בלוד.נשיא המדינה, ראובן ריבלין:”יש לכם כנפיים! מהיום- אנחנו חוסים בצל הכנפיים הללו. בכנפיכם הצעירות אתם מגוננים על העם בישראל כולו. זוהי אחריות עצומה”.
גאווה גדולה לעיר לוד ובמיוחד לתיכון למדעים בלוד עם סיום קורס הטיס של נ’ בוגרת החינוך העירוני.בני משפחתה של נ’ תושבת לוד ובוגרת התיכון למדעים בלוד שנחשב לתיכון מוביל בתחום לא הסתירו את התרגשותם כאשר בתם סיימה את קורס הטיס היוקרתי וקיבלה כנפיים במהלך מסדר הכנפיים המסורתי של חיל האוויר.

טקס הענקת כנפי טיסה לבוגרי קורס טיס 172 בבסיס חצרים עמד  בסימן “40 שנה למבצע יונתן”. בתום הטקס, העניק הנשיא כנפי טיסה לחניך המצטיין במגמת קרב. בטקס השתתפו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר הביטחון, אביגדור ליברמן והרמטכ”ל, רב אלוף גדי איזנקוט.מהצד הלודאי הצטרף ראש העיר לוד, יאיר רביבו למשפחתה הנרגשת של נ’ בוגרת התיכון למדעים בלוד ואמר:”גאווה להשתייך ב”ה לעם הזה עם צבא מפואר שכזה”.

רובי ריבלין במסדר הכנפיים צילום מארק ניימן לעמ

נשיא המדינה, ראובן ריבלין נשא דברים אל בוגרי הקורס.הנשיא פנה אל הטייסים החדשים ואמר: “דרך ארוכה ותובענית עושים לוחמי צוות האוויר עד קבלת הכנפיים הנכספות. על מגרש המסדרים היום ניצבים עשרות בודדים מתוך אלפים של צעירים שביקשו להמריא למרומים,” הנשיא הוסיף: “אתם, הבוגרות והבוגרים, נבחרת מובחרת של ישראליות ושל ישראלים. שלוש שנים, בסבלנות ובהתמדה, עמדתם בכבוד בכל המבחנים, התגברתם על כל המשוכות. דבר לא עמד בפני כוח הרצון שלכם. והיום, בוגרות ובוגרים יקרים, יש לכם כנפיים! מהיום- אנחנו חוסים בצל הכנפיים הללו. בכנפיכם הצעירות אתם מגוננים על העם בישראל כולו. זוהי אחריות עצומה”.

“בידיכם הטובות והצעירות,” פנה הנשיא לפרחי הטיס ואמר: “נתונה מכונת מלחמה אדירה ומשוכללת מאין כמותה. כמו תמיד,  המכונה זקוקה לאדם שיפגין עוצמה קרבית לצד עוצמה אנושית. אתם האדם הזה- זכרו זאת תמיד. בימים האחרונים קראתי על כל אחת ואחד מכם. לבי התרחב. אתם הבוגרים והבוגרות, אתם הכנפיים האמתיים.”