Site icon מקומונט לוד

גיזום עץ לבית

גיזום עץ מאת נירים עיצוב

גיזום עץ מתבצע עבור אנשים פרטים, עסקים מוסדות ציבור, רשויות מקומיות ועוד. הצורך נובע מבטיחות, מרצון ליפות את מראהו, לשקמו בגלל מחלות ועוד. במידה ויש צורך לכרות ענפים כבדים אזי יש לשמור על כללי בטיחות מיוחדים. את העבודה עושים בעזרת מיכון חשמלי מיוחד וכלי עבודה אחרים. נירים עיצוב גנים בע”מ עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

גיזום עץ – תכנון וביצוע

גיזום עץ נעשה לאחר בדיקת מצבו של העץ. הוא נעשה כאשר הוא אינו יציב בגלל שורשים חולים/רפויים. לעיתים, קיימים ענפים כבדים אשר עלולים ליפול בגלל עומס משקל. במקרים כאלו, קיימת סכנה חמורה לעוברים ושבים בגלל קריסתם או קריסת העץ כולו. יש מצבים של גדילה בלתי מבוקרת של שיחים המפריעים למעבר על שבילים ומדרכות וכדומה. סיטואציות אחרות הן עצים ושיחים חולים בגלל טפילים וכריתת הענפים הנגועים נעשים כחלק מתהליך שיקומו. לעיתים, כורתים עצים לקראת בניה, בגלל שינוי ייעוד הקרקע ועוד. כריתת עצים ו/או ענפים כבדים מחייבת עבודת תחת תקנות מיוחדות כולל אלו המחייבות שימוש באמצעים מיוחדים בעת עבודה בגבהים. במקרים רבים מדובר על מנופים אשר מעלים את העובדים למעלה לצורך ביצוע בתנאים בטיחותיים.

טיפול מורכב

כריתת עצים מחייבת הזמנה מסודרת ולפעמים יש צורך גם בקבלת אישור לכריתה עצמה. כך כאשר מדובר על עץ בוגר ובנסיבות אחרות. הביצוע ייעשה עם צוות מיומן. לעומת זאת, גיזום יכול היעשות במסגרת טיפול שוטף בגינה או חורשה ציבורית. גיזום מבוקר תורם לאסתטיקה של כל הגינה ונעשה על ידי עובדים מיומנים בתנאי עבודה רגילים. גנן מומחה לאיתור טפילים הגורמים למחלות יציע את שיטת והיקף הגיזום ויבצע את העבודה לאחר קבלת האישור.

שירות מעולה עם יחס אישי

נירים עיצוב גנים בע”מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי ומסור. הוא כולל ייעוץ לכל לקוח מתלבט, קביעת מועד ביצוע ועמידה בו, מחירים נוחים, אדיבות ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים וכדומה. הם ישמחו לשרת לקוחות נוספים.