Site icon מקומונט לוד

גיל חדד נבחר לכהן כסגן ראש העיר לוד בשכר

ראש העיר יאיר רביבו: זו החוזקה שלנו וזו המנהיגות שאני מאמין בה, לדעת לעמוד בנחרצות אחר הסכמים ולכבד את המילה הכתובה ללא סייג ♦ גיל חדד: אני מודה לראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, על האמון ועל שעמד בהסכם ביננו. אני נכנס לתפקיד כדי לעבוד ואהיה סגן ראש עיר של כולם, ללא הבדל”

בישיבה חגיגית של מועצת העיר, אושר מינויו של חבר המועצה גיל חדד לכהן כסגן ראש העיר בשכר. גיל יחליף במסגרת הסכם הרוטציה שנתחם לאחר הבחירות לעירייה ובעת הקמת הקואליציה, את סגנית ראש העיר בשנתיים וחצי האחרונות, אלוירה קוליחמן.
זוהי הוכחה נוספת למנהיגותו של ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, אשר למרות קולות הרקע שנשמעו, הצליח לאשר את ההחלטה ברוב גדול של 13 בעד, 4 נמנעים ומתנגד אחד.

“זו החוזקה שלנו וזו המנהיגות שאני מאמין בה, לדעת לעמוד בנחרצות אחר הסכמים ולכבד את המילה הכתובה ללא סייג”, אמר יאיר רביבו, “הפוליטיקה הארצית גרמה לכך שלא תמיד מאמינים בהסכמים, אבל אני דוגל בכך שהסכמים צריך לכבד ללא פשרות”.
ראש העיר מסר את תודתו לאלוירה קוליחמן, “חברתי היקרה על החברות והלויאליות, על עבודה נפלאה כסגנית שדלתה הייתה תמיד פתוחה בפני כל, ואני משוכנע שעוד תמשיך לתרום למען העיר והתושבים”.

ראש העיר עם הסגנית היוצאת והסגן הנכנס

“אני מאחל לגיל חברי הצלחה רבה בתפקידו, אליו ייכנס בתחילת חודש יולי 2021, ומשוכנע שהציבור עוד ייהנה מיכולתו ומניסיונו המקצועי העשיר, אותו צבר עוד בתפקידו בעבר כמזכיר מועצת העיר”.

חתן השמחה, גיל חדד, היה נרגש אך דיבר בביטחון רב. “אני מודה בראש ובראשונה לראש העיר, עו”ד יאיר רביבו על האמון ועל שעמד בהסכם בינינו שעליו כל חבריי חתומים, אני אעמוד תמיד לצידך ואסייע לך בכל דרך, אני נכנס לתפקיד כדי לעבוד. אני מודה לסגנית היוצאת, אלוירה קוליחמן, אני נכנס לנעליים גדולות ומקווה להציב לעצמי מטרות ולהצליח כמו אלוירה. אהיה סגן ראש עיר של כולם, אני מודה לכל החברים במועצת העיר שתמכו בבחירתי, וגם לאלה שנמנעו או התנגדו. בהצלחה לכולנו”.

בתום הישיבה החגיגית איחלו חברי המועצה מכל סיעות הבית, לגיל חדד הצלחה בתפקידו.