Site icon מקומונט לוד

דירה להשכרה בדובאי – כל מה שאתם צריכים לדעת

עבור רבים דובאי נחשבת כיעד תיירותי בלבד המאפשר לברוח קצת לעולם אחר ולהתנתק משגרת היומיום. אך עבור לא מעט אנשים שעוברים לדובאי לשהות ממושכת, אחד האתגרים היותר חשובים הם למצוא מקום לישון בו. ובהנחה ואתם עוברים לדובאי ליותר משבועיים, מן הסתם תרצו לשכור דירה ולא לבזבז את כספכם על מלונות אלו ואחרים. דירה להשכרה בדובאי היא לא חלום רחוק, ואפשר בהחלט למצוא דירה נוחה. יחד עם זאת, חשוב לדעת לא משלמים בהמחאות בעלות טווח רחוק ואם אתם מעוניינים לשלם את שכר הדירה שנה שלמה מראש, אתם יכולים לקבל הנחה מהותית. הכל עניין של משא ומתן.

קרדיט pixabay

דירה להשכרה בדובאי – מקום להניח ראש, ובאיכות חיים גבוהה

לא אחת אנחנו שומעים על השקעות נדלן בדובאי ולא תמיד מבינים למה זה כדאי, אך כמו השקעות נדלן בכל מקום. גם בדובאי ההשקעה היא בהחלט רווחית. אבל הכל תלוי מאיזו נקודת מבט מסתכלים.

אם אנחנו בעלי ההשקעה וקנינו דירה להשכרה בדובאי שאנחנו נשכיר לאחרים, אז כמובן שהחישוב הכלכלי הוא אחר לגמרי. אם לעומת זאת אנחנו השוכרים, חשוב שנדע שאנחנו עלולים לשלם עד 5% מעלות ההשכרה לסוכן הנדלן.

כל זאת כמובן ללא שום קשר לדמי השכירות, לעלויות הבסיס, סוכנויות ולפיקדון שעלינו לשלם. נכון שפיקדון זה סכום שחוזר אלינו בסופו של דבר בסיום השכירות, אבל עד אז, מומלץ מאד לקחת זאת בחשבון.

דירה להשכרה בדובאי – כמה עולה לשכור דירה בבור ובdeira?

בור דובאי לכל מי שלא מכיר ולא יודע היא מחוז היסטורי הממוקם בצד המערבי של מפרץ דובאי. בור דובאי מורכבת ברמה ההיסטורית מעל האיזורים בגדרה המערבית לנחל לג\’ומיירה. זוהי אחת מהערים הכי עתיקות והיא מעורבבת בבניה חדשה וישנה ובהחלט יעד פופולרי עבור השקעות נדלן בדובאי המבוקשת. הערבוב הייחודי הזה, מוסיף לערך המיוחד שלה. יחד עם זאת, זה גם משפיע על גובה שכר הדירה בעיר שנע בהתאם לבניין שבו אתם שוכרים את הדירה. האיזור צפוף מאד גם ברמת האוכלוסיה, וגם זה פרמטר המשפיע על העלות.

העיר Deira היא איזור פופולרי מאד ונגיש בדובאי, בעיקר כי זוהי עיר פנימית יותר. העיר עתיקה, בעלת פוטנציאל נפלא גם עבור דירה להשכרה בדובאי וגם עבור השקעות נדלן בדובאי והיא טובה בעיקר לבעלי הכנסות נמוכות. השכרת דירה בעיר זו נעה בין 20,000 ל-75,000 AED ל12 חודשים.

כך או כך, ככל שתחפשו דירה להשקעה, דירה להשכרה מומלץ שתהיו מלווים באנשי המקצוע הטובים ביותר המכירים את התחום, ויכולים לסייע לכם בצד המשפטי והטכני.

חברת ‘סוויט הום’ מתמחה בשוק הדירות והבניינים בדובאי ומציעה מגוון של הזדמנויות השקעה שונים. אנו מייצגים מגוון של משקיעים פרטיים ומוסדיים, מאתרים פרויקטים ונכסים מתאימים ובודקים את כל הפרמטרים בין אם הטכנית, ובין אם המשפטית.

‘סוויט הום’ תלווה אתכם גם בניהול המשא ומתן ובמהלך תהליך הרכישה ואף תארגן חבילת מימון נדרשת בין אם זוהי קבוצת רכישה ובין אם זוהי רכישה פרטית. אתם תשקיעו בדובאי, אנחנו נשקיע בכם את השירות הטוב ביותר וליווי אישי ומקצועי.