Site icon מקומונט לוד

דירות חדשות למכירה ברעננה – המדריך לרוכש

צילום אויר של רעננה. צילום: לב צימבלר, ויקיפדיה

רעננה נחשבת לאחת מפנינות הנדל”ן המבוקשות ביותר באזור השרון. מי שמצליח לשים את ידו על דירה חדשה ברעננה למעשה משיג לעצמו סביבת מגורים ברמה אחרת לגמרי ממה שהורגל אליה. מחפשים דירות חדשות למכירה ברעננה? החלטה נבונה. להלן מדריך מקוצר שיסביר לכם מה אתם צריכים לחפש.

אז למה דווקא רעננה?

החיים באזור המרכז מסתכמים בדרך כלל בצפיפות מגורים והיעדר שטחים ירוקים, וזה עוד לפני שהזכרנו את פקקי התנועה הענקיים שמתחילים כבר מפתח הבית. כל זה לא יכול לקרות ברעננה שכן מדובר בסוג של “אי ירוק” (העיר נמצאת באזור השרון אך משוייכת מנהלתית למחוז המרכז) בעיר שאינה צפופה מידי. היא כוללת  בסך הכל כ- 75 אלף איש, תמצאו בה מוסדות חינוך ברמה גבוהה, שני מוסדות אקדמיים, שירותים רבים לאזרח, קאנטרי קלאב, תחבורה ציבורית מפותחת, נגישות גבוהה לצירים מרכזיים ומקומות תעסוקה לרבות מרכזי הייטק של החברות המובילות בארץ ובעולם. מכל הסיבות האלה, לא מפתיע כי דירות חדשות למכירה ברעננה הן דבר שמוצע כל העת. אוכלוסייה בת כל הגילאים מעוניינת לגור ברעננה – מבוגרים שמעוניינים להישאר קרוב למרכז הארץ אך ליהנות משקט וצעירים שמחפשים קירבה למקומות עבודה ומערכת חינוך חזקה עבור ילדיהם.

צפון רעננה – האזור המבוקש ביותר

האזור המבוקש ביותר ברעננה לרכישת דירת מגורים חדשה הוא בצפון העיר, שם ניתן למצוא מספר פרויקטים וביניהם את שכונת “הקאנטרי”. מדובר בשכונה מבוקשת מאוד שתכלול רק 400 יחידות דיור ועדיין תהנה ממגוון רחב של שירותים עירוניים שנמצאים במרחק הליכה כגון הקאנטרי העירוני, הקניון, מרכז הטניס, מרכזי בילוי וחנויות. בתוך השכונה תעבור גם שדרה ירוקה שבה ניתן יהיה להיפגש עם השכנים, לרכב על אופניים, לערוך פיקניקים, ממש כאילו נמצאים בכפר אך לגמרי בעיר. פרוייקט דוגמת שכונת הקאנטרי הינו גם קרוב ביותר למרכזי ההייטק הגדולים בסביבה ועל כן מדובר בהזדמנות יוצאת דופן למגורים וגם להשקעה.

Lev.Tsimbler, CC BY-SA 4.0

עוד סיבות לבחור בשכונת הקאנטרי

ניתן למצוא עוד פרויקטים חדשים ברעננה, אבל פרוייקט שכונת הקאנטרי מהווה את הבחירה המומלצת ביניהם. הסיבה לכך היא לא רק האזור המתפתח אלא גם הדירות עצמן, שמציעות מפרט טכני ברמה הגבוהה ביותר ועיצוב פנים שיגרום לגם להתרגש בכל פעם מחדש. רוצים דוגמאות? ובכן, מלבד המיקום האופטימאלי ממש מעל השדרה הירוקה שתכלול גם חנויות רבות, כל דירה כוללת חדרים מרווחים לילדים ויחידת הורים מפנקת, מרפסות ענקיות עם נוף פתוח, ובנוסף תיהנו מחניה תת קרקעית ומיעוט דיירים בכל קומה. ואם תחליטו לפנק את עצמכם בפנטהאוז, הרי שתזכו גם בארבעה כיווני אוויר. פשוט מושלם!

דירות חדשות למכירה ברעננה רק עם חברת שגראוי

כאשר רוכשים דירה חדשה מקבלן, מעוניינים לדעת כי יושמו הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתהליך הבנייה, שנעשה שימוש בחומרים האיכותיים ביותר וששולבו בפרוייקט אנשי מקצוע מהדרגה הראשונה ששמים לב גם לפרטים הקטנים ביותר עד למסירת המפתחות לדיירים. כזאת היא בדיוק חברת שגראוי ייזום ובנייה, אשר מציעה לכם פרויקטים איכותיים בכל רחבי הארץ כבר כמה עשורים. זוהי החברה לברר דרכה על דירות חדשות למכירה ברעננה ובמיוחד בשכונת הקאנטרי. צרו עימנו קשר עוד היום בדרך לשדרוג רמת חייכם עם דירת חלומות ברעננה.

 

מאמר זה נכתב על ידי חברת בנייה והיזמות שגראוי ליבוביץ, אנו חברה קבלנית ויזמית המתמחה בפרויקטים בבניינים לשימור מחמיר ובבניית בנייני יוקרה עם מפרט אדריכלי וטכני גבוה. החברה בעלת ניסיון ביצועי בעשרות פרויקטים קבלניים.