Site icon מקומונט לוד

דירות למכירה עד מיליון שקל

דירה משל עצמינו היא החלום של כל זוג צעיר. אף אחד אינו אוהב לזרוק את הכסף שלו על דמי שכירות כל חודש, זה ממש כסף שהולך לפח. מצד שני, אם אין לכם את ההון הדרוש, כנראה שאין לכם ברירה. מחירי הדירות בישראל נחשבים ליקרים במיוחד. כבר שנים שמדברים על זה, אך בפועל איננו רואים שינוי גדול.

 

אך למרות שבתמונה הכללית מחירי הדירות בארץ הם גבוהים במיוחד, עדיין ניתן למצוא פה ושם הזדמנויות משתלמות ודירות למכירה עד מיליון שקל. פשוט צריך לדעת איך לחפש וצריך גם קצת סבלנות.

 

היכן נמצא דירות בפחות ממיליון שקל

 

ניחשתם נכון, על מנת למצוא את הדירות הללו יש צורך לצאת מערי המרכז והערים הגדולות. אם אתם מחפשים בתל אביב, ירושלים, רמת גן, הרצליה ויישובי האזור, הסיכוי שתמצאו משהו טוב שואף לאפס. בשביל למצוא דירות למכירה עד מיליון שקל, יש צורך לצאת מהערים הגדולות.

 

הדבר הראשון שאתם עשויים לחשוב עליו זה ”אנחנו לא רוצים לגור בפריפריה“. אך אם באמת בוחנים את הדברים מגלים שישנן אפשרויות רבות, לא יותר מידי רחוקות ובמקומות שהם די אטרקטיביים. אולי אין להם את הזוהר של ערי המרכז, אך כאשר בוחנים את איכות החיים מגלים שלישובים אלו יש הרבה מה להציע. במקום לחיות בעיר עמוסה, עם פקקי תנועה מרובים, יש סיכוי שתמצאו דירה לא רעה במקום שיש בו איכות חיים טובה יותר.

 

עניין נוסף שבוודאי מטריד אתכם הוא הקרבה למקום העבודה. זה לא סוד שהיצע העבודה נמצא בעיקר בערים הגדולות. אך ישנם לא מעט אזורי תעשייה ובהם תעסוקה רבה, כולל חברות הייטק מובילות, הנמצאות סמוך לכל אותם יישובים קטנים בהם ניתן למצוא דירות במחיר משתלם. ומעל כל זה חשוב לזכור שישראל היא מדינה קטנה. גם כאשר מדובר באזורי פריפריה, עדיין אנו נהנים מתשתיות תחבורה מעולות המאפשרות לקרב את הפריפריה למרכז. אפילו רכבת ישראל הולכת ומתפתחת ומגיעה להרבה מקומות שבעבר לא הגיעה אליהם.

 

בשורה התחתונה לא כדאי לכם לפסול שום מקום לפני שתבדקו מה בעצם אתם מקבלים. אתם עשויים להיות מופתעים לטובה. גם מהאזור וגם מהדירות. בזכות כל אותם אנשים שמראש מוותרים על חיפושים ביישובים אלו, אתם יכולים ליהנות מדירות טובות במחירים מעולים.

אחד המקומות המפתיעים בו תוכלו למצוא דירות למכירה עד מיליון שקל הוא העיר חיפה. ולא רק חיפה, אלא גם הקריות הסמוכות. חיפה היא אחת הערים המרכזיות בישראל, יש בה שפע של מקומות עבודה וגם רמת החיים גבוהה. חיפה מחוברת לעורקי התחבורה המרכזיים והיא מקום מאוד אטרקטיבי. בתקופה האחרונה העיר עוברת המון תהליכי התחדשות וכדאי למהר לנצל את ההזדמנויות לפי שהמחירים יעלו.

 

כיצד לחפש דירות למכירה

 

צריך להיות ערניים ולראות אילו דירות מוצעות למכירה. לפעמים צריך קצת סבלנות. אחת הדרכים למצוא היא באמצעות אתרי האינטרנט העוסקים בנדל“ן. אם בדרך כלל אתם נוהגים לחפש מודעות בעיתוני סוף השבוע, כדאי לכם לעבור לאתרי האינטרנט. הסיבה לכך היא שאם צצה הזדמנות טובה היא צפויה להיחטף מהר. אתרי האינטרנט הם פלטפורמה יותר דינמית מעיתוני סוף השבוע. מודעות מתעדכנות במהירות, ויורדות מהאתר כאשר הדירה נמכרת.

בנוסף אתרי האינטרנט מציעים לכם תמונות ופרטים נרחבים על הנכס. זה יסייע לכם לעשות את הסינון הראשוני וכך לא תבזבזו זמן על דירות שאינן מתאימות עבורכם. אמנם התמונות אינן תחליף לביקור בנכס, אך הן בהחלט מסייעות לסינון ראשוני לפני שמגיעים לראות את הדירה.