Site icon מקומונט לוד

דלתות כניסה לבית – כרטיס הביקור של ממלכתכם

מנעול דלת צילום עט תקשורת

דלתות כניסה לבית הן ללא ספק כרטיס הביקור של ביתכם. דלת מפורזלת עשויה מברזל עמיד, דקורטיבית ומעוצבת, צופנת הבטחה לבית מיוחד במינו. כיום בהחלט ניתן למצוא דלתות שאינן רק פרקטיות ובטיחותיות, אלא דלתות בעלות אמירה משלהן. אין מדובר כאן בעוד פס ייצור של דלתות אותן תמצאו בבתים אחרים, אלא במוצר אשר בהליך עיצובו אתם נוטלים חלק אינטגראלי. כל אחד ואחד יוכל להזמין את דלת חלומותיו.
כיצד מתבצע התהליך?
חשוב מאוד לבחור חברה המעניקה יחס אישי לכל לקוח, כזו הקשובה לרצונותיו ואפילו לגחמותיו. בסופו של דבר, דלתות כניסה לבית אינןפריט עיצובי שמחליפים כל יום: הדלת אמורה לשמש את בעל הבית למשך שנים רבות.לכן, כה חשוב להשקיע בדלת איכותית עם אמירה עיצובית. כאשר מגיעים אל היצרן, קודם כל עורכים פגישת היכרות. כך הוא יוכל להכיר אתכם טוב יותר, ולהבין איזו דלת תתאים לביתכם ולאופייכם באופן אופטימלי.
לאחר אותה פגישת היכרות, הלקוחות יתוודעו לכל האפשרויות העומדות בפניהם. כאשר בוחרים בדלת, יש להתייחס לעוד כמה פרמטרים על מנת שזו תתאים לביתכם. למשל: אם מדובר בבית פרטי, יש לייחס חשיבות לכניסה ולצורתה. על פי הנתונים הללו ניתן להתאים את הדלת על הצד הטוב ביותר. כמו כן יש לקחת בחשבון את תוכנית הגינון, אם יש אחת כזו, וחשוב מאוד להתאים את הדלת לשאר המוטיבים, כמו חלונות למשל, על מנת ליצור מראה הרמוני וזורם.
העלאת הערך הנדלני של הבית
דלתותכניסה לביתאינן רק פונקציונאליות ומעוצבות למשעי. אולי תתפלאו לדעת, אבל אם אתם מתכננים למכור את ביתכם, תוכלו להעלות את ערכו הכספי באמצעות הדלת אותה בחרתם. דלת כניסה מפורזלת בעלת אמירה עיצובית בהחלט יכולה להותיר רושם עז על קונים פוטנציאליים.

מדוע כדאי לבחור בדלתות ברזל?
כיום אנשים יכולים לבחור בין דלתות עשויות ברזל לדלתות העשויות מעץ. אולם, אין ספק כי היתרונות הרבים של דלתות ברזל הינם בולטים.דלתות ברזל הן בטיחותיות ובעלות מנעול מולטילוק. בהשוואה לדלתות עץ, דלתות ברזל הן עמידות יותר. ברזל הוא חומר בעל כושר הישרדות גבוה. בנוסף, טווח אפשרויות העיצוב הוא גמיש. כל אחד יוכל למצוא דלת הקולעת באופן מושלם לטעמו האישי. דלתות ברזל הן בעלות מראה טבעי, לא פחות מדלתות עץ. לבסוף, המחיר הינו אטרקטיבי– כל לקוח ימצא דלת אשר תואמת לתקציב הכספי העומד לרשותו.
מגוון רב ומרשים של דלתות לבחירה
כפי שנאמר, מבחר הדלתות הוא מגוון ומרשים, לדוגמה:
• דלתות כניסה לבית בעלות מראה חדשני, מעוצבות בסגנון נקיואלגנטי,בשילוב חלונות המוסיפים הרבה יופי וסגנון.
• קיימות דלתות בעיצוב יפני אותנטי, עם חלון המחולק לחמישה חלקיםלאורכה של הדלת.
• ישנן דלתות עם כמה חלונות או עם חלון אחד, על פי העדפתו של הלקוח.
• דלת ייחודית עם שילוב של זכוכית ויטראז’– זכוכית זו הינה משוריינת והדלת עצמה היא בעלת עיצוב נקי.
• דלתות מרהיבות ביופיין עם עיטורי ערבסקות.
• דלתות עם עיטורי מתכת, כאשר ללקוח ניתנת האפשרות לבחור את סוג הזכוכית, את גוון הדלת, את צורת הידית, את גודל החלון ועוד.
• דלתות עם חלונות מעוטרים, כאשר הלקוח יכול לבחור מוטיבים נוספים לעיצובה.
• דלת בסגנון ביזנטי.
• דלתות עם עיטורים דמויי פרח, עם עיטורים דמויי חיטה או עם עיטורי מנדולינה.
היתרון הבולט בבחירת דלתות אלה נעוץ בהזדמנות הניתנת ללקוח לבחור את דגם הבסיס ולהוסיף לו אלמנטים על פי טעמו האישי, כך שבהחלט מדובר בדלתות בעלות ערך מוסף.