Site icon מקומונט לוד

דרכים אפקטיביות לתהליך קידום אתרים מוצלח

בעידן המודרני, ככל שהטכנולוגיה מתפתחת והופכת להיות נחלת הכלל בעולם הגלובלי, ישנם מיליוני לקוחות המשתמשים ברשת האינטרנט על מנת למצוא את מבוקשם הווה אומר שתחום קידום אתרים אורגני מאוד חשוב.

צילום:pixabay

עשרות אלפי עסקים ובעלי אתרים מסחריים נלחמים על תשומת לבם, שכן ברור כל בעל אתר שתהיה לו תפוצה ופופולריות מיטבית- יוכל להגדיל באחת את היקף ההצלחה הרווחית שלו. בעלי עסקים אלו זקוקים למצוא את הדרכים האפקטיביות ביותר כדי להשיג את האתרים המתחרים. הקסם הקרוי רשת האינטרנט נודע לכלל האזרחים בעולם המודרני כדרך ראויה ויעילה להפצת מידע ולתקשורת המונים. בעלי עסקים ויזמים רבים הבינו מיד את הפוטנציאל העצום של הדרך הטובה ביותר לשווק כל עסק באינטרנט. כל אתר מנסה להימצא במיקום רלוונטי ואפקטיבי במיוחד כדי לקבל נראות משמעותית בעיני קהל גדול במיוחד של לקוחות. אם בעבר בעלי עסקים היו מוכנים כסף רב על מנת להגיע לעמוד הראשון בעיתון בפרסום וחברות ענק השקיעו את מיטב אמצעי הפרסום והמיתוג שלהן לצורך רכישת פרסומת דווקא בתכניות בעלות רייטינג גבוה, הרי שבעידן האינטרנטי- כל אתר מנסה לכבוש את פסגת רשימת התוצאות.  

נראות, פופולריות ורלוונטיות הן מילות הקוד של אתרים עסקיים שנלחמים על מקומם ועל מיתוגם. חברות המנהלות תהליך של קידום אתרים מבצעות מספר שיטות כדי לאפשר לאתר המקודם להיות במצב אופטימלי בעיני מנועי החיפוש שסוקרים אותו ומחליטים, האם הוא רלוונטי לשאילתה הנוכחית של המשתמש ועד כמה הוא איכותי לגביו. כך, בעזרת רלוונטיות של מילות מפתח המפוזרות דווקא במיקומים אסטרטגיים באתר, בעזרת שיפור ותיקון של תקלות המהוות פגם מהותי בחוויית המשתמש. למשל השגיאה הנפוצה שמצויה באתרי אינטרנט שונים -שגיאה 404 . שגיאה זו נוצרת, כידוע, כאשר הדפדפן אינו מוצא את המשאב הנדרש בכתובת הרלוונטית. במקרה זה המשתמש יגיע לאתר, אבל במקום למצוא בו את הנדרש לו, הוא יגלה לאכזבתו את ההודעה המוכרת: “הדף אינו נמצא”. בתהליך קידום אתרים צוות העובדים יטפלו בשגיאות אלו ויפנו את השרת באמצעות הפנייה 301 אם המשאב עבר לכתובתו החדשה באופן קבוע או לחלופין בהפניה 302 אם המשאב הועבר באופן זמני. כך ייבחנו וישודרגו בהתאם גם סוגי פרופיל הקישור של האתר ואיכות. ולמעשה, כך משפרים אנשי קידום אתרים את מערכת השיווק התחרותית של כל אתר מסחרי.

המאמר נכתב על ידי seoup