Site icon מקומונט לוד

האדמו”ר מוויזניץ’ הגיע לראשונה בחייו לעיר לוד והתארח בביתו של יזם הנדל”ן אדיר קינן.

אורח מפתיע הגיע השבוע לראשונה בחייו לעיר לוד על מנת להשתתף בשמחת השבע ברכות שנערכה בביתו של יזם הנדל”ן אדיר קינן לרגל נישואי בתו של רב רשות שדות התעופה הרב ניסים אלמליח. האדמו”ר בירך את קינן לרגל תכנון יציאת הפרויקטים שלו בעיר בברכה השמורה לאימו הרבנית: “תהיה טוב, תעשה טוב, ויצא ממך טוב”.

באירוע השבע ברכות השתתפו בכירי הרבנים החרדים אולם מי שגנב את ההצגה והפתיע את הנוכחים היה האדמו”ר מוויזניץ הרב מנחם מנדל הגר, הנחשב לאחד האדמורי”ם המובילים בציבור החרדי. את ההפתעה וההתרגשות שניכרו על פניהם של המשתתפים בעקבות הגעתו של האדמו”ר מוויזניץ’ לא ניתן היה להסתיר.

קינן מקבל את ברכתו של האדמו”ר מוויזניץ. צילום: יחצ

מי שערך את אירוע השבע ברכות היה יזם הנדל”ן אדיר קינן המוכר בקרב תושבי העיר כאחד היזמים הצעירים ופורצי הדרך בלוד, זאת במסגרת תנופת הבנייה והפיכתה של העיר לפנינת הנדל”ן של המרכז עבור זוגות יהודים.

במהלך שמחת השבע ברכות נשא האדמו”ר דברי ברכה ואמר כי הקב”ה מזמן זכויות ומעשים טובים ליהודים טובים. “לא סתם הקב”ה מזמן יהודי כמוך לעיר עם עתיד כמו לוד, אשר יכולה להפוך למרכז של לימוד תורה וחסד בארץ הקודש”.
האדמו”ר הוסיף כי מגלגלים זכות על ידי זכאי ולא כל אחד זוכה להיות בגדר זכאי. “הציבור החרדי גדל ומתרבה ב”ה בארץ ישראל וזאת זכות לבנות ליהודים בתים על מנת שיוכלו להתגורר בארץ ישראל ולהקים עולם של תורה וחסד”.

רגע לפני יציאתו של האדמו”ר ביקש קינן ברכה מהאדמו”ר לרגל יציאה לשיווק מתוכנן של 130 יחידות בעיר לוד, זאת כחלק משורה של פרוייקטים מתכוננים בעיר. האדמו”ר בירך את קינן ואמר כי כפי שפניו מאירים אור חיובי הוא מברך אותו שכך עסקיו יאירו אור חיובי.