Site icon מקומונט לוד

האם בקרוב ייבנו 300 יח”ד לדיור מיוחדת בשכונת נופי בן שמן בעיר?

רשות מקרקעי ישראל מפרסמת מכרז פומבי לבניית 300 יח”ד לדיור מיוחד – דיור מוגן וחזית מסחרית במתחם אחד בלוד

המכרז הינו חלק מתוכנית תמל/1064 (‘מתחמי בן שמן ובית הקשתות, לוד’), המתפרשת על שטח של כ-861 דונם, במרכזה יצירת שכונת מגורים חדשה במתחם בן שמן הכוללת כ-4,543 יח”ד ו-300 יח”ד לדיור מוגן במזרח העיר לוד, בצפיפות ממוצעת של 34 יח”ד לדונם נטו הכוללת שיטחי מסחר ותעסוקה בהיקף שכונתי ופארק עירוני ששטחו כ-180 דונם ומערכת דרכים המקשרת את השכונה החדשה עם העיר שתתרום לחיבוריות בין השכונות המזרחיות למרכז העיר הוותיק.

מכרז זה יהווה פתרון דיור נוסף ומגוון לאזרחי גיל הזהב  במתחם אורבני, לצד פארק רחב ידיים בשכונה הכוללת את כל התשתיות והמענים העירוניים כגון שטחי מסחר ותעסוקה, מבני ציבור, ונגישות נוחה. וימשוך לשכונה אזרחים ותיקים בני המקום והסביבה המבקשים להתגורר ולקבוע את ביתם בדיור מוגן בלוד בשכונה באיכות חיים גבוהה לצד שטחים ירוקים נרחבים.

המתחם שישווק במסגרת המכרז מיועד ליזמים וקבלנים. במכרז מזמינה רשות מקרקעי ישראל את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה לתקופה של 98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים בגין המתחם ולחתימת חוזה בנייה, לבניית כ-300 יחידות דיור מיוחד לדיור מוגן ומסחר במתחם בשטח של כ-13,020 מ”ר.

תמונה: pexels

המכרז מיועד ליחידים/יזמים/ קבלנים/ חברות אשר רוכשים זכויות בקרקע לבניית יחידות דיור ושטחי המסחר. לא תתקבלנה הצעות מתחת למחיר המינימום.

חוברת המכרז מפורסמת באתר האינטרנט של רמ”י . ניתן להוריד ולעיין בחוברת ללא תמורה. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 13/12/2021 בשעה 12:00 בצהריים.