Site icon מקומונט לוד

האם התקנה של מערכת סולארית אכן משתלמת ?

קרדיט: Pixabay

אם אתם מתלבטים האם שווה לבצע התקנת פאנלים סולאריים מבחינה כלכלית, הגעתם למקום הנכון. כאן נערוך רשימה בעד ונגד הצעד הזה וננסה להבין, האם מהלך כזה אכן יכול להשתלם לאורך זמן. חברת ‘מאורות אנרגיה’ מלווה אינספור פרויקטיים מהסוג הזה, מתוך ניסיון להעביר עוד ועוד ישראלים לשימוש באנרגיה ירוקה. אם אתם מחפשים אנשי מקצוע בעלי יכולת, מיומנות וידע טכני רב, הרי שאלו האנשים אליהם כדאי לכם לפנות. כעת, בואו נתחיל וננסה להבין מה הופך צעד כזה משתלם כל כך.

מה לוחות סולאריים עושים בדיוק

אם אתם לא מכירים את התחום, תנו לנו רגע להסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת. התקנת פאנלים סולאריים היא פעולה אשר מטרתה אחת, אנחנו רוצים לקחת את קרני השמש ולהפיק מהן חשמל. כדי לעשות את זה, אנחנו פורשים את הלוחות המיוחדים הללו על הגג ודרכם קולטים את קרני השמש לאורך שעות היום. כמות החשמל אותה נפיק תלויה בשטח הפנים עליו אנחנו פורסים את הלוחות וביכולות המשתנות של הלוחות עצמם, שכן גם כאן אנחנו מדברים על טווח רחב. יש לוחות אשר מאפשרים לבעלי הנכס להשתחרר לחלוטין מהתלות בחברת החשמל. יש מי שמתקינים מערכת היברידית. כלומר, כזו שיודעת להפיק חשמל לבד אבל בחודשי החורף, שעה שיש עננים, היא גם יודעת להשתמש בחשמל המגיע ממקור חיצוני.

מה הופך את הצעד הזה משתלם במיוחד

אנחנו רואים שני יתרונות מרכזיים במעבר לשימוש באנרגיה סולארית:

  1. חיסכון באנרגיה המיטיב עם הסביבה: כולנו מודעים לשינויים שעוברים על העולם שלנו המסבים נזק ממשי לכל אחד מאיתנו. כאשר אנחנו משתמשים באנרגיה ירוקה ולמעשה לא פוגעים באיכות החיים שלנו, אנחנו כבר עושים משהו קטן כדי לשמור על הסביבה שלנו ואין שום סיבה לא לעשות זאת כל עוד אפשר.
  2. חיסכון בחשמל ואי תלות בחברת החשמל: הפסקות חשמל איזוריות, חשבון חשמל גבוה ועוד, כל אלו כבר לא צריכים להטריד אתכם. כמו שכולנו יודעים, שמש יש בישראל ברוב חודשי השנה, כך שכל עוד תשתמשו בפאנלים סולאריים אתם לא צריכים לחשוש ממחסור בחשמל.

האם תחזוקת מערכת סולארית עולה כסף?

כן, תחזוקת מערכת סולארית עולה כסף, אבל לא יותר מכל תיקון שתבצעו באחד ממכשירי החשמל הנמצאים ברשותכם, אותם ממילא הייתם מתקנים בכל סיטואציה אחרת.

אז מה עושים עכשיו?

פשוט יוצאים לדרך. יוצרים קשר ונהנים מעולם חדש של חיסכון בחשמל ואנרגיה.