Site icon מקומונט לוד

האם כדאי לעשות ניתוח החלפת מפרקים?

מצבים בריאותיים כרוניים כמו למשל שחיקה של המפרקים, דלקת מפרקים שגרונית, דלקת מפרקים ניוונית, פיברומיאלגיה או זיהומים בעצמות יכולים לגרום לכאבים עזים בברכיים ובירכיים, מה שהופך ניתוחי החלפת מפרקים לאופציית הטיפול הטובה ביותר. 

מהם ניתוחי מפרקים ומה השכיחות שלהם?

ניתוחי החלפת מפרק ברך או ירך כוללים הסרה של המפרק או חלק ממנו, והחלפתו בחלקים מלאכותיים. כתוצאה מכך המפרק יכול לנוע ולתפקד באופן מלא, ללא כאב.

ניתוחים כאלו נחשבים לעניין שבשגרה, הם מבוצעים תחת הרדמה, ובדרך כלל ניתן לחזור לפעילות חלקית לאחר שלושה עד שישה חודשים, ולפעילות מלאה לאחר שנה. מדובר באחת ההתערבויות הכירורגיות המוצלחות ביותר שיש לרפואה המודרנית להציע, ופרוצדורות כאלו מתבצעות מדי שנה בישראל וברחבי העולם באופן שכיח ביותר.

ניתוחי החלפת מפרקים – הליך נפוץ

ניתוחי החלפת מפרק נחשבים להליך רפואי נפוץ. בשנים האחרונות בוצעו ברחבי הארץ ניתוחים רבים כאלו ושיפרו את איכות חייהם של מאות ואלפי מטופלים! המקצועיות הרבה של הרופאים בתחום, לצד הניסיון העשיר, מובילים לשיעורי הצלחה גבוהים.

אז אם אתם משתוקקים להקלה בכאבי המפרקים, אך מהססים לגבי ניתוח ומודאגים מההחלמה, קחו בחשבון שהודות להתקדמות בתחום, ניתוחי החלפת מפרקים בטוחים ויעילים יותר מאי פעם, כל עוד בוחרים ברופא המנתח המנוסה והמקצועי ביותר עבור ביצוע ההליך. כמו כן, לרוב הרופאים בתחום האורתופדיה המומחית, ישנם הסכמים עם קופות החולים וחברות הביטוח, עם שפע של הטבות למבוטחים, החל ביותר גמישות בעת בחירת הרופא המנתח ועד סבסוד. 

כדי לבדוק האם אתם מתאימים להליך, תאמו פגישת ייעוץ עם הרופאים שהכי התחברתם אליהם והצטרפו למאות מטופלים מרוצים שאיכות חייהם כבר השתפרה.