Site icon מקומונט לוד

האם כיכר הכדורים לוד רצה בבחירות המקומיות בלוד?

לא מעט דובר על “כיכר הכדורים לוד”, הכיכר שהפכה לשם דבר ברשתות החברתיות. מדובר בכיכר בשכונת בן גוריון אשר שמה הרשמי – כיכר מנחם בגין, ויש גם לא מעטים שמתעקשים לשמר את השם העממי שלה “הביצים של מקסים”. לפני כשנתיים וחצי התחילה הכיכר בפרסומים ברשתות החברתיות ועל כך דיברנו בזמנו בכתבה שפורסמה בה ניסינו להתחקות אחר מפעיל העמוד ומטרותיה.

כיכר הכדורים לוד. צילום: מקומונט לוד

הזמן עבר מאז, ולכיכר הכדורים לוד יש עמודים במגוון רשתות חברתיות, עשרות אלפי עוקבים ומליוני צפיות. הכיכר מפעילה גם חנות מזכרות לודאית, ופרוייקטים נוספים בלוד. יש אומרים שהיא הפכה לכיכר המפורסמת במדינה. כעת, ע”פ פרסומים ברשתות החברתיות כיכר הכדורים לוד מתמודדת בבחירות העירוניות!

כדי להוכיח עד כמה זה רציני, בכיכר הכדורים לוד פרסמו את המצע שלהם, ובראשם בעיה מוכרת לכל לודאי – הגיית שם העיר.

בכיכר הכדורים לוד טוענים שזו אחת הבעיות המרכזיות של העיר וכי יש לפתור אותה באמצעות משאל עם בו התושבים יחליטו באופן סופי איך קוראים לעיר: לוֹד אוֹ לוּד

עוד הוסיפו כי הם מעוניינים בשינוי סמל העיר מהשער המוכר והידוע – לכיכר הכדורים לוד.

השאלה הנשאלת, האם כיכר יכולה לרוץ בבחירות? בכיכר הכדורים לוד לא הציגו רשימה אנושית (בעת כתיבת שורות אלו) אלא מריצים את הכיכר עצמה.

פנינו לכיכר הכדורים לוד כדי לבקש תגובה וזו תשובתם: “כיכר הכדורים לוד הפכה להיות בשנתיים האחרונות הכיכר המפורסמת במדינה וגרמה לאנשים רבים לבוא לבקר בעיר ושינתה את התפיסה השלילית שקיימת בעיר. כיכר הכדורים לוד מחברת בין המגזרים ומביאה את השלום ללוד, למדינה ובשאיפה גם לעולם כולו. לגבי הרצת הכיכר לרשות המקומית אנחנו כרגע בהליך בירור משפטי, ללא ספק שנראה ממנו תוצאות טובות. אנחנו מאחלים בהצלחה לכל המועמדים.”

לאן זה יתפתח ועד כמה זה רציני? ימים יגידו. מה שבטוח שהבחירות בלוד הולכות להיות מעניינות ויוצאות דופן במיוחד