פליירים מאז ומתמיד היו אחד ממוצרי הפרסום הפופולריים ביותר. עם ההתקדמות הטכנולוגית, האינטרנט שהפכה למדיה המובילה לצרכי פרסום ובאופן כללי לאן שהעולם התקדם לאורך השנים יש לפליירים פחות ופחות ביקוש. עובדה זו גרמה לאנשים רבים לחשוב שאולי הפליירים כבר לא רלוונטיים ממש כמו פוסטרים או כרטיסי ביקור או מוצרי דפוס אחרים. אז כמובן שמדובר בקשקוש ואולי פחות עסקים משתמשים היום בפליירים אולם גם הם וגם מוצרי דפוס אחרים עדיין חזק בתמונה בנוגע לשיווק ופרסום של עסק ואפילו יש להם את היתרונות הייחודיים שלהם.
האם עדיין רלוונטי לפרסם עם פליירים או שזה כבר לא עובד?
פרסום באמצעות פליירים יכול לעבוד בצורה נהדרת. תלוי איך עושים בו שימוש. אם אתם מחלקים פליירים לפרסום עסק שדורש מאנשים יותר מדי עבודה או התעסקות סביר להניח שהם לא יעשו כלום עם הפלייר שלכם מלבד לקמט אותו ולזרוק בפח. אחרים יכולים אפילו שלא לשים לב לפלייר יותר משנייה או שתיים של התרשמות ראשונית ולכן אם הפלייר לא יהיה מעוצב בצורה נכונה הוא עשויה שלא למשוך אותם. לעומת זאת, פליירים יצירתיים, חכמים עם מסרים ברורים ואטרקטיביים יכולים לספק פרסום נהדר לעסק ואפילו בעלות מוזלת במיוחד.
כיצד בנוי פלייר?
הפלייר לרוב יהיה בגודל A5 (שזה חצי מעמוד A4 רגיל של מדפסת ביתית). הוא יהיה עשוי מנייר דק ולעתים יודפס על צד אחד, לעתים על 2 הצדדים. כיום המחירים של הדפסה צבעונית הם פחות או יותר כמו הדפסה בשחור לבן ולכן מומלץ בדרך כלל לפרסם פליירים מודרניים עם צבעים שמושכים את תשומת הלב של האנשים. הפלייר יהיה בנוי מכותרת מפוצצת המעבירה את המסר כבר בשניות הראשונות, מידע על המוצרים/המבצעים/בית העסק וכתובת ואפשרויות יצירת קשר בכיתוב קטן יותר.
טוב גם לשנות ולגוון מדי פעם ונסו להיות יצירתיים:
פליירים יצירתיים בהחלט עושים את העבודה וככל שהקהל ישקיע יותר בתשומת הלב שלו לפלייר שלכם כך הפרסום יעבוד טוב יותר. לדוגמה: אם יש לכם עסק של מזון בתחום תיירותי מסוים, תוכלו לפרסם את העסק עם מפה של המקום ולהבליט את העסק על המפה. כך אתם גם מפרסמים את העסק שלכם וכך הצעתם לקהל מפה של המתחם בחינם שיוכלו להתמצאות בו יותר בקלות. סביר שהם ישמרו על המפה לפחות עד סוף היום וכל פעם שיסתכלו בה יראו את העסק שלכם בגדול ויוטמע במוחם שאולי גם אתם אופציה נהדרת לעצירה.