Site icon מקומונט לוד

הגשת תביעה לביטוח לאומי- ממה מתחילים

קרדיט - Canva

המוסד לביטוחי לאומי הוא הגורם הממלכתי שאמור לתת לנו שקט ברגע שחלילה נהיה במצב בו אנו לא יכולים עוד לעבוד ולהשתכר כפי שיכולנו בעבר. הדברים לצערנו לא תמיד פשוטים. ככל שמדובר על בעיה קשה יותר ועל פגיעה שהיא ארוכת טווח כך שהגיוני לקבל עליה קצבת נכות כללית קבועה כך הדברים קשים יותר. בין אם מדובר על תאונת דרכים, תאונת עבודה או כל פגיעה אחרת, את התביעה כדאי להגיש בעזרת עורך דין לענייני ביטוח לאומי שילווה בתהליך, יסייע בהגשת תביעה מסודרת ויעמוד לצידכם במצב בו ביטוח לאומי לא אישר את תביעתכם או לא קיבל אותה באופן מלא. עבור אדם שאיבד את יכולת ההשתכרות שלו כל שקל שיקבל בקצבה הוא חשוב ולכן כדאי להשקיע מעט ולהיות מלווים ע”י עורך דין שיגיש עבורכם ערעור אם יידרש.

קבלת פיצויים לנפגעים בפעולות טרור- לא קל כמו שחושבים

השבעה באוקטובר הוא תאריך שכולנו נזכור בתור פעולת הטרור המשמעותית ביותר שהתרחשה במדינה מאז שקמה. אנשים רבים זקוקים לפיצויים ולקצבאות כדי להשתקם פיזית ונפשית וכדי לחזור בהדרגה לשגרת חיים כלשהי. הניסיון לצערנו מראה שאותם נפגעים לא תמיד זוכים למלוא הפיצויים. לא תמיד נלקחים בחשבון כל הנזקים שנגרמו לאדם, כולל נזקים משניים, עקיפים ועתידיים. בעזרת עורך דין לנפגעי פעולות איבה יוכל הנפגע לדאוג לעצמו ולמשפחתו בצורה הטובה ביותר, להגיש תביעה לכל הגורמים האפשריים, כולל חברות ביטוח בהן יש לו ביטוחים פרטיים וכמובן לגורמים במדינה האחראים לפצות במקרה של פעולות איבה וכך להצליח לבנות שגרת חיים חדשה.

מתי לפנות לעורך דין במקרה של תאונת דרכים?

אם נפגעתם בתאונת דרכים מומלץ לפנות אל עורך דין לענייני נזקי גוף המתמחה בתאונות דרכים מוקדם ככל האפשר. אם מידת הפגיעה היא קלה יחסית, כדאי לצלם את זירת התאונה ולפנות לעורך הדין מוקדם ככל האפשר. אם הפגיעה קשה יותר עשו זאת לאחר קבלת טיפול רפואי כאשר מומלץ שאדם אחר מטעמכם גם יצלם את זירת התאונה. לאחר קבלת טיפול רפואי, כשיש בידכם מסמכים רפואיים המעידים על הפגיעה ועל הטיפולים הנדרשים פנו לעורך הדין כדי שיגיש תביעה מטעמכם לחברת הביטוח. אם זו תאונת דרכים הנחשבת לתאונת עבודה הוא יגיש בשמכם תביעה גם לביטוח לאומי. בכל מקרה, חשוב שיהיו בידי עורך הדין מסמכים וראיות רבים ככל האפשר.

עו”ד אורלי פנסו היא עו”ד בעלת ניסיון רב בהגשת תביעות לביטוח לאומי, משרד הביטחון וחברות הביטוח. היא מלווה את לקוחותיה במקצועיות ורגישות. מוזמנים ליצור קשר.