Site icon מקומונט לוד

הולכים על לוד

יום ההליכה העולמי התקיים בלוד בהשתתפות תלמידי בתי הספר “זבולון המר” ו”גני אביב”. סגן ראש העיר הממונה על החינוך יוסי הרוש, מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, ומנהל אגף הספורט מאיר אליהו הזניקו את הצועדים.

סגן ראש העיר הממונה על החינוך יוסי הרוש, מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, ומנהל אגף הספורט מאיר אליהו הזניקו את הצועדים, אשר הקיפו את כל רחבי שכונת גני אביב וסיימו בהפנינג ענק שנערך באולם הספורט.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו מסר את תודתו למארגני האירוע מאגף הספורט בעיריית לוד, למאיר אליהו, שבו כהן, רחליקה גז ומזל טייב, וציין את חשיבות האירוע המיוחד שמטרתו להעלות על סדר היום את נושא חשיבות הפעילות הגופנית כאורח חיים פעיל ובריא.

אין ספק כי פעילות ההליכה, הינה הפעילות הרווחת ביותר והיא מתאימה לכל שכבות האוכלוסייה. ההליכה נבחרה כנושא מרכזי בהיותה אפשרית לכל אחד ואחת, לא עולה כסף, שווה לכל נפש ונמצאה כפעילות הנפוצה ביותר. המסר הוא שכל פעילות כזאת היא חלק חשוב מהעשייה היומיומית ולכן כדאי לאמץ אותה במשך היום, היא נחשבת ונספרת כחלק מהפעילות הגופנית היומית ותורמת לשיפור הבריאות הפיזית, הגופנית, להפחתת מתחים ולאיכות חיים טובה יותר.

יוסי הרוש ואהרון אטיאס עם הצועדים.צילום דוברות עירית לוד