Site icon מקומונט לוד

הועדה לביטחון פנים של הכנסת בסיור בלוד: “באנו לראות את המצב בשטח”

יו״ר הוועדה לבטחון פנים, ח״כ מירב בן ארי (יש עתיד) בסיור בעיר לוד: ״נושא הבטחון של תושבי הערים המעורבות הוא בליבת התפקידים של הוועדה, אמשיך לטפל בנושא בוועדה בראשותי ללא הרף״.

היום (ה׳) הגיעו חברי הכנסת לסיור בעיר לוד יחד עם יו״ר הוועדה לבטחון פנים, ח״כ מירב בן ארי. בסיור השתתפו: ח״כ איתמר בן גביר, ח״כ אמיר אוחנה, ח״כ שמחה רוטמן, ח”כ אורית סטרוק, ח״כ קרן ברק וח״כ עמיחי שיקלי.

בתחילת הסיור קיבלו חברי הכנסת סקירה מפי מפקד המחוז ניצב אבי ביטון ומפקד המרחב תת ניצב רונן אבניאל, בסקירה הוצגו האתגרים והמורכבות שבעיר המעורבת לוד. לאחר מכן הגיעו לסיור בשכונת רמת אשכול, יחד עם מפקד תחנת המשטרה בעיר סנ”צ ששי שלמה וסגנו.

בהמשך הגיעו לנקודת המשטרה “נווה שלום”, שנחנכה רק בחודש שעבר, שם פגשו את נציגי המשטרה במקום ואף שמעו מנציג התושבים.

צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב
צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

בסיום הסיור עם המשטרה נפגשו חברי הכנסת עם ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, חברי המועצה ונציגי התושבים שם קיבלו סקירה מקיפה של ראש העיר על האתגרים העומדים בפניו כראש הרשות.

יו״ר הוועדה לבטחון פנים, ח״כ מירב בן ארי (יש עתיד) מסרה כי: ״בחודשים האחרונים התקיימו בוועדה בראשותי דיונים רבים על מצבן של הערים המעורבות בעקבות מבצע שומר החומות. ביקשתי לקיים את הסיור על מנת שחברי הכנסת יוכלו לראות את המצב בשטח ולהבין טוב יותר את מורכבות העיר. בסיור פגשנו שוטרים מצויינים שמבינים את גודל האחריות המוטלת עליהם בתפקידם.
נמשיך לעקוב אחרי העיר, נסייע לראש העיר, למשטרה ולתושבים ככל הניתן מתוך הוועדה”.