Site icon מקומונט לוד

הורים בלוד מובילים שינוי: סיירת ההורים בלוד מתרחבת ומגייסת חברים נוספים

סיירת ההורים פועלת בלוד בשיתוף הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול, ובשת”פ של השיטור העירוני, אגף הביטחון והמוקד העירוני, בעידודו ובתמיכתו הרבה של של ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו.

סיירת ההורים בלוד התגבשה, לאחר בדיקה לעומק מול כל גורמי האכיפה, טיפול, שיקום, רווחה, משטרה, הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול, עיר ללא אלימות, אגף הביטחון, מוקד קליטה, שיטור עירוני, מוקד עירוני, יחידת הנוער, פעילים בקהילה והורים.

במסגרת פעילותה החשובה, מסיירים ההורים אשר עברו הכשרה מקיפה על תרבות הפנאי ותקשורת עם בני הנוער וקיבלו מידע רב על סמים ואלכוהול והשפעותיהם בקרב בני הנוער. כמו כן מקבלים הדרכה כיצד להפוך למשמעותיים במניעת שימוש בסמים, אלכוהול, אירועי אלימות וונדליזם בקרב בני נוער במרחב הציבורי.

מעניקים תחושת מוגנות לבני הנוער בלוד – סיירת ההורים בלוד. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

“זו ההזדמנות להודות להורים בסיירת  מקרב לב על תרומתם על עשייתם הכל כך משמעותית”, אמרה דינה זוהר, מנהלת הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול בלוד, “סיירת ההורים בלוד היא אחת מהפעילויות המרכזיות שאנחנו מובילים בקרב הורים, אנחנו מאמינים שמבוגר משמעותי המסייר בלילה ברחבי העיר יוצר תחושת ביטחון בקרב בני הנוער ומזכיר לבני הנוער שההורים שמחכים בבית דואגים לשלומם ולבטיחותם. סיירת ההורים נוכחת בפארקים ובמקומות הבילוי והמפגש של בני הנוער, אלה מזהים את ההורים בסיירת המגיעים לשוחח עימם ולכבד אותם בשתייה חמה “.

“סיירת ההורים בלוד מהווה מרחב בטוח לבני הנוער המבלים בשעות הלילה במקומות המפגש והבילוי, הסיירת מהווה דוגמה לשיח משמעותי גם עם ההורים בבית  סיירת ההורים הינה עוגן יציב לנוער ותזכורת להורים שלהם שמחכים להם בבית. בימים אלה סיירת ההורים בלוד מתרחבת ומגייסת חברים נוספים לשורותיה, הורים יקרים בואו והצטרפו לחבורת הורים אכפתיים המובילים שינוי בלוד”

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו: “אני מאוד שמח לראות בלוד, פעילות חשובה של סיירת הורים, שמשקיעים מזמנם וממרצם, יוצאים לשטח בשעות הלילה, לפארקים, לגנים הציבוריים, לרחובות העיר, כדי לפגוש את הנוער שלנו, את הילדים שלנו, לחבק אותם באהבה רבה ולהעניק להם תחושת מוגנות ואוזן קשבת. זאת אזרחות נפלאה של תושבים מתנדבים, נוכחות בוגרת של סיירת ההורים חשובה לשמירה על שלומם וביטחונם של ילדינו, תורמת למניעת מצבי סיכון של בני נוער, כמו אלימות מילולית ופיזית או צריכת אלכוהול וחומרים מסוכנים.

“הסיירת תורמת גם לשיפור תחושת הביטחון האישי של התושבים. אם גם לכם אכפת איפה ילדיכם מבלים בלילות, אם אתם רוצים להיות מעורבים ולהשפיע על שלומם וביטחונם, הצטרפו לסיירת הורים, ילדינו סומכים עלינו ויודעים שתמיד נהיה שם עבורם”.