Site icon מקומונט לוד

הותר לפרסום: משטרת ישראל פענחה את רצח תושבת לוד בחודש שעבר. צפו בתיעוד

פענוח רצח נוסף של משטרת ישראל במגזר הערבי – צוות חקירה מיוחד במשטרת ישראל פענח את רצח נג’לאא אלעמורי בת 19 תושבת לוד שהתרחש בחודש אפריל.

החקירה נפתחה לאחר שהתקבל במשטרת ישראל מידע מודיעיני לפיו, הצעירה נעלמה מביתה מזה מספר ימים, וככל הנראה נרצחה על ידי בני משפחתה.

עם קבלת המידע נפתחה חקירה סמויה לבירור נסיבות ההיעלמות, כאשר מאמצי החקירה שלוותה בהפעלת מערכים טכנולוגיים מתקדמים, סימנו מתחילת הדרך את השטחים הפתוחים שממזרח לשוהם כשטח בו היא אמורה להימצא.

תיעוד מתוך מצלמות האבטחה העירוניות. באדיבות: משטרת ישראל

משטרת ישראל הקימה חפ”ק חיפושים מרחבי בשטחים הפתוחים ממזרח לשוהם, תוך הפעלת כוחות גדולים של שוטרים, מתנדבים וכלבים במאמץ לאיתור הנעדרת. במקביל לחיפושים, התנהלה בקדחתנות החקירה סמויה על ידי צוות החקירה המיוחד, לבירור נסיבות היעלמותה, כאשר הנחת היסוד קבעה כי היא אינה כבר בין החיים.

ב-24/4/19 לאחר שלושה ימים של חיפושים מאומצים והפעלת מערכים טכנולוגיים, הצליחו כוחות המשטרה לאתר את גופתה של הנעדרת, כשהיא קבורה בבור הנמצא בשטח פתוח הסמוך לתל חדיד.

עם מציאת הגופה, עצר כוח משטרה את שני אחיה של המנוחה, אחותה, גיסתה ואמה. עם התקדמות החקירה ולאחר שמעצרם הוארך מעת לעת, שוחררו, בדירוג, ארבעה מהעצורים- האם , הגיסה, האח הקטן והאחות הגדולה, ומעצרו של החשוד בביצוע הרצח, מחמד אלעמורי בן 30, אחיה של הקורבן הוארך.

מהחקירה עלה חשד לפיו, התעורר כעס רב בקרב משפחתה של המנוחה בשל אורח חייה ובשל העובדה כי בחרה לבלות ימים ארוכים מחוץ לבית המשפחה.

רגעי מציאת הגופה על ידי משטרת ישראל ודברי ראש צוות החקירה:

בתאריך 11/4/19 בשעות הערב הגיע החשוד לבית אמו שם שהתה הקורבן ואחיה הקטן. על פי החשד, החשוד נכנס לחדר בו שהתה אחותו והחל לחנוק אותה בידיו עד שגרם למותה. לאחר שהמית את אחותו, לקח החשוד את הגופה לרכבו והסיע אותה לשטח פתוח באזור שוהם, שם הניח אותה.

עוד עלה מהחקירה, כי יום למחרת, נטל החשוד מעדר, נסע למקום בו הניח את הגופה והעביר אותה לבור בשטח הסמוך לתל חדיד, שם טמן אותה וכיסה את גופתה.

כאמור, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ועם סיום החקירה בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו מחר כתב אישום.

מדובר בפענוח רצח רביעי מתחילת השנה, על ידי צוות החקירה המיוחד במרחב שפלה