Site icon מקומונט לוד

החלטתם על חידוש מראה הבית וזקוקים לקבלן שיפוצים?

כל החפץ בחידוש המראה העיצובי של הבית באמצעות עבודות שונות ורבות של שיפוצים הכוללים  הסבת מרתף הבית לחדר עבודה או מרחב מגורים שכיף ונעים יהיה לגור בו יצטרך את שירותו של קבלן שיפוצים באלעד המוסמך בתחום הבנייה והשלד, וכן תוכנית מקיפה של כל הצפוי גם מבחינת לוחות זמנים, גם מבחינת פעולות הבנייה הנדרשות לפי סדרן וכמובן היקף השיפוצים השונים וכן שכר העבודה על כל מרכיב ומרכיב.

רק תכנון מדויק ומקצועי של קבלן השיפוצים יוכל לספק את התמונה המלאה של מרתף הבית לאחר השיפוץ. הגדלת הבית וחידושו הם תהליך מורכב שמלווה בהרבה מאוד חוויות נלוות והתרגשויות, אבל עלול להיגמר חלילה גם בעוגמת נפש ובאכזבות קשות, אם לא יתחיל על הצד הטוב ביותר.

ולפיכך, על מנת שהבית שלנו יהיה אטרקטיבי- לפני כל תהליך של בנייה או פרויקט שיפוץ יש כמובן לבדוק בדיקה מדויקת של יכולת תשלום, מורכבות העבודה והמצב הכלכלי שלנו. לא די שיש לערוך רשימה מסודרת ומוגדרת מראש של כל המלאכות שייכללו בפרויקט הקבלן שיפוצים בראש העין שיפוצים ושל כל בעלי המקצוע המתוכננים, אלא שחשוב מאוד להביא בחשבון גם דברים בלתי צפויים ולהשאיר גם עבורם סכום כסף שיהווה חלק מהתקציב המשוער. למשל לא פעם כאשר מחליפים כיור בבית ישן, מגלים לפתע שכל מערכת הצנרת אכולה ומיושנת ושיש צורך ממשי בהחלפתה. החלטה כזאת היא משפיעה במיוחד, שהרי במקום סכום של מאוד עד אלפי שקלים בודדים, המחיר של השיפוץ קופץ לכדי עשרות אלפים. דוגמה נוספת דומה יכולה לקרות אם יהיה צורך לבצע איטום מורכב ומוקפד על מבנה ישן שהיה מתוכנן בתחילה רק לצבוע אותו. דהיינו סעיף התקציב ותכנון כל הוצאה צפויה או בלתי צפויה הוא הכי חשוב. בנוסף, יש להחליט לפני כל פרויקט של שיפוץ על גודלו והיקפו בהתאם לנוחיות ולצרכי המשפחה. ואם מתוכנן שיפוץ חלקי בלבד, חשוב למרכז את החידוש על מה שחייבים ולא להתפזר יתר על המידה ברעיונות עיצוביים.

תמונה: pexels

החלטתם על חידוש מראה הבית או הסבת מרתף הבית לחדר עבודה? התקשרו אלינו לייעוץ מקצועי– בחברתנו צוות קבלני שיפוצים בחולון מוסמכים ומיומנים עם המלצות של אלפי לקוחות מרוצים, שישמחו להעניק לכם שירות אדיב ומקצועי לכל עבודות השיפוצים או הבנייה שאתם זקוקים להן.

https://fixall.co.il/renovations-in-ramat-hasharon/