Site icon מקומונט לוד

החלפת צנרת בבניין ישן

כאשר אנו מדברים על בניינים במדינה שלנו, אנו יודעים שחלקם ישנים. אנשים אשר מתגוררים בהם לוקחים בחשבון שבניינים אלו צריכים לעיתים תיקונים ותחזוקה יותר חשובה מאשר בניינים חדשים. עם זאת, החלפת צנרת הינו נושא מאוד נפוץ במבנים הישנים. ניתן להזמין אינסטלטור מומלץ על מנת לבצע החלפת ברז. בנוסף לכך, במאמר זה, אנו נברר מדוע חשוב להחליף צנרת בבניין ישן ונסביר על רוב הפרטים הרלוונטיים לנושא זה.

מדוע מבצעים החלפת ברז בבניין ישן

בעיות צנרת בבניין ישן יכולות להשפיע על איכות החיים של המתגוררים מכוון בעיות אלו גורמות לנזקים שונים. ראשית, דיירי הבניין יכולים לקבל חשבונות גבוהות של מים בגלל נזילות וחור בצנרת, שנית דיירי אלו לעיתים מקבלים זרם חלש מאוד בברזים בדירתם. כאשר מגלים בעיות צנרת בבניין ישן, יש להזמין את שירות של אינסטלטור מומלץ בכל רחבי הארץ, למשל מתכנית אינסטלטור יצאת צדיק. איש מקצוע זה יבדוק את מקור הבעיה על מנת לבצע החלפת צנרת לחדשה וחזקה יותר.

pixabay

בניינים אשר קיימים שנים רבות נתקלים בבעיות אלו מכוון שהחומרים אשר השתמשו פעם הינם כמו של היום. עם זאת, מומלץ מאוד לברר את מצב הצנרת של הבניין ולא לחכות לתקלה או בעיה, על מנת לשמור על הצנרת כחדשה.

מחיר של תיקון זה הינו משתנה מבניין לבניין, ממצב הצנרת וכמובן אם מדובר בהחלפת נקודה אחד בברז או כל צנרת. במידה ויש צורך להחליף את כל הצנרת, המחיר יכול להגיע עד 14000 שקלים, אם מדובר בהחלפת ברז אחד הסכום הינו בין 1300 ל- 1400 שקלים. כמובן שכל עבודה ותיקון הינו ייחודי ואין ניתן לדעת בוודאות מה הוא המחיר של החלפת צנרת, על שאינסטלטור מקצועי מגיע לברר זאת.

סוגי צנרת שונים

על מנת להבין היטב את ההסברים של אינסטלטור ברמת גן, תל אביב והסביבה כאשר הוא יגיע להחלפת צנרת, ניתן להסביר אלו סוגי צנרת קיימים. קיימים שני סוגים מרכזיים אשר תוכלו למצוא בקשו הצנרת, נברר מהם ומיתרונות שלהם.

  1. הסוג הראשון אשר מאוד נפוץ ופופולרי הינו צנרת SP. צנרת זו הינה עשויה משילוב של אלומיניום ופלסטיק, וניתן להרכיב אותה בשתי שיטות שונות: שיטה טורית או שיטה מקבילית. שיטות אלו מאפשרות לצינורות להתחבר אחד עם השנייה, אך במקרה של תקלה יש צורך לפירוק את כל הצנרת. התקנה זו הינה יותר מסובכת אך היא מאפשרת עמידות גובהה לאורך זמן. יתרון נוסף לסוג של זה צינורות הינו הרכבת חנוכיית מים, כלומר במקרים של נזילה אין צורך לכבות את הברז הראשי של הבניין אלה רק היכן הבעיה נמצאת.
  2. הסוג השני של הצנרת הינו צנרת פקסגול. ישנם שלושה סוגים שונים של צנרת פקסגול: A ,B ו C. שיטה התקנה של צנרת זו הינה שיטת המקבילית, אשר מאפשרת לא לפרק את כל הצנרת לאומת הצנרת SP.

לסיום, אפשר לומר שיש לברר עם אינסטלטור מומלץ ולבצע החלפת צינורת במקרה של תקלות שונות, על מנת לשמור על איכות חיים של דיירי הבניין.

נכתב בשיתוף אורן רדה אינסטלטור בתל אביב יצאת צדיק.