Site icon מקומונט לוד

הטיפול המקצועי ביותר במגזר הסבוך ביותר

credit: canva

הדרך שבה מדינת ישראל הוקמה מורכבת מפיסות היסטוריה וצורות שלטון שונות שכל אחת מהן הטביעה חותם מסוים על הדרך שבה קבעו בעלות על קרקעות, שינו מדיניות ואינטרסים בכל הקשור לקרקעות ולמגזר החקלאי ומכאן נולד הסבך של חוקי הקרקעות החקלאיות והאגודות השיתופיות למיניהן שיושבות עליהן. הגופים הרבים שמנהלים קרקעות אלה והצרכים השונים שסותרים את האינטרסים של בעלי קרקעות גורמות לא פעם למקרים של הפקעת קרקע למטרות שונות, בדרך כלל למטרות הציבור. רשויות מקומיות, אגודות שיתופיות ויישובים שונים מעורבים בכל כך הרבה מקרים כאלה, גם ביישובים עירוניים, שרק מי שמצוי בתחום הזה ויכול להתמצא בכל החוקים ודקויותיהם יכול לגרום לכך שתפוצו על הפקעה כזאת או שתימנע פגיעה לא נחוצה בזכויות של בעלי קרקעות. משרד עו”ד שדה ושות’ מייצג כבר שנים רבות בהצלחה גדולה בעלי קרקעות שדורשים את הפיצויים שמגיעים להם ולהגן על זכויותיהם.

מישהו דואג לכם כשאינכם יכולים

החוק מגן עלינו כשאיננו יכולים לטפל בעצמנו ולהגן על האינטרסים שלנו באמצעות הליך פשוט יחסית שנקרא ייפוי כוח, שניתן למי שאנחנו סומכים עליו לעשות זאת במקומנו. רבים יודעים שהכל יכול לקרות בהפתעה ומבלי להיות מסוגלים להתכונן לכך באמת, ולכן מכינים מראש בעזרת עו”ד ייפוי כוח מתמשך את כתב המינוי למי שינהל את כל מה שצריך לנהל בחייהם כשהם לא יוכלו לעשו זאת בעצמם. הליך זה מתנהל על פי חוק כשהוא מאושר רשמית והוא ממנה אדם לנהל את התחום הפיננסי, קבלת החלטות רפואיות ואישיות כאשר מישהו אינו יכול לעשות זאת, בדרך כלל בגלל מחלה שהולכת ומידרדרת או בגלל מצב של היעדרות זמנית כלשהי. במקרים כאלה ייפוי הכוח מבטיח שהאדם יקבל את הטיפול המתאים לפי רוחו ולפי הנחיות שהשאיר ורכושו ונכסיו ינוהלו לטובתו ולמענו, מבלי להיפגע.

משקים ומשפחות

משקים במושבים שמנוהלים כאגודות שיתופיות חייבים למנות בן ממשיך למשפחה שהיא בעלת המשק וזה יוצר לא פעם בעיות כאשר יש מי שאינו רוצה בתפקיד או יש מי שרואה עצמו ראוי לכך יותר. מלבד זאת, קורה לא פעם שיש מחלוקות בגלל בעיות רישום נכון עקב ניהול הרישומים והבעלויות והחברויות באגודות אלה מאז ומתמיד, כך שאת הסבך המוכר הזה של המגזר החקלאי יכול לנהל רק משרד עורכי דין מנוסה שמצוי בתחום ויודע בדיוק כיצד לטפל בו לשביעות רצון הצדדים. הניסיון והידע הרב שנצברו אצל אנשי משרד עו”ד שדה ושות’ עומדי םלרשותכם בכל סוגיה כזאת של המשכיות במשק חקלאי.