Site icon מקומונט לוד

היתרון של משאית חלוקה עירונית

המשאיות הן חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. אנחנו רואים אותן רבות בכבישי ארצנו, ונוכחותן לא אחת מעוררת יראה וכבוד. למשאיות חלוקה עירוניות תפקיד חשוב. הן נועדו להעביר את הסחורה ליעדה ולחלק אותה בין בתי העסק השונים. כך שספקים מקצועיים וחברות השיווק מחזיקים בצי משאיות חלוקה עירוניות על מנת שניתן יהיה להעביר את הסחורה בזמן. לאורך הזמן חלו שיפורים והיום אפשר ליהנות משירותיהן של משאיות מודרניות.

כל הסיבות לרכוש משאית חלוקה עירונית

בעולם שבו מהירות ותזמון הם שם המשחק, יש צורך בעזרתה של משאית חלוקה עירונית איכותית שתספק את הסחורה ליעדה במהירות. אלה כמה יתרונות שניתן להפיק ממשאית מסוג זה:

כמה עולה משאית חלוקה?

עלות תחזוקתה של משאית חלוקה עירונית משתנה בהתאם לאופן השימוש והתפקיד אשר לו היא יועדה. ניקח, לדוגמה, משאית השוקלת 10 טון אשר גומעת 40,000 קילומטרים בשנה בקירוב. חלק מהנסיעות של המשאית הזו מבוצעות בתוך העיר לצורך חלוקה עירונית, אך ישנן נסיעות המבוצעות בכבישים עירוניים. עלותה של משאית כזו היא 250,000 שקלים בקירוב, וזה עוד מבלי שדיברנו על הארגז שעלותו עשויה להגיע לכ-27,000 שקלים ולעתים מעט יותר. נוסף על כך, יש צורך לשלם את אגרת הרישוי וכן ביטוחים שונים כמו חובה ומקיף. אם נוסיף לכך את ההוצאות של הדלק, תיקונים שוטפים כמו החלפת צמיגים ורכיבים שונים, ההוצאה עשויה להגיע לכ-120,000 שקלים לשנה.

למרות כל ההוצאות שהוזכרו כאן, השקעה במשאית איכותית משתלמת בסופו של דבר, שכן למשאית יתרונות בלתי מבוטלים, כפי שהזכרנו לעיל. מעבר לכך, בתום השימוש (כעבור 5 שנים בקירוב) ניתן יהיה למכור את המשאית וכך להחזיר חלק מהרווחים.