Site icon מקומונט לוד

הכינו את הגינה לקיץ: 5 דברים שכדאי להוסיף לגינה לקראת חזרתה של השמש

רגע לפני שהקיץ שב לבקר במחוזותינו ולקראת חזרתה של השמש כדאי להכין את הגינה ולשדרג את העיצוב שלה. האקלים הישראלי נוח וממוזג, ניתן לשבת בגינה רוב ימות השנה, ואין כמו בילוי עם הילדים ואירוח חברים וקרובי משפחה בגינה מטופחת ומרשימה ביופייה. כדי להכין את הגינה לקראת הקיץ המתקרב ובא, כדאי גם לכם לרכוש גריל גז איכותי ממותג מוכר ואמין, כך תוכלו להכין ארוחות מפנקות ומושלמות לאורחים, לצלות בשרים וירקות על האש וליהנות מנתחי בשר עסיסיים העשויים היטב.

ובכן, אם החלטתם להכין כבר עכשיו את הגינה לקיץ כדאי לכם לחפש מבצעים של גרילים איכותיים, לרכוש ריהוט גן עמיד ויוקרתי בעיצוב מרהיב ואלגנטי, אפשר גם לשדרג את הגינה באמצעות בריכה מתנפחת גדולה או ג’קוזי ספא מקצועי, ואין לשכוח נדנדה לגינה וכיסויים כדי להגן על הפריטים השונים בפני פגעי מזג האוויר ונזקי השמש והלחות.

גריל גז לשדרוג הגינה וחוויית האירוח

גריל גז. באדיבות pixabay

כדי לשדרג את הגינה לקראת חזרתה של השמש כדאי לכם לרכוש גריל גז איכותי עם 3, 4 או 6 מבערים. בעונת החורף אפשר לרכוש גרילים מעולים במחירים אטרקטיביים במיוחד, את הגריל אפשר לנצל היטב גם בעונה הקרה, במקום ללכלך את המטבח הביתי, צולים בשרים, דגים וירקות על האש בגריל הממוקם בגינה. כדאי לדעת כי גריל גז מתאים גם למרפסת, כדאי לכסות אותו בחורף כדי להגן עליו מפני נזקי הגשם והמים, ולמנוע היווצרות קורוזיה.

ג’קוזי או בריכה לגינה הפרטית

במקום בריכה מתנפחת קטנה לילדים כדאי להשקיע בבריכה מתנפחת עמידה ואיכותית שמחירה כמה מאות שקלים בלבד, לשדרוג החוויה עדיף לקנות בריכה עם מסגרת מקצועית, יש בריכות עגולות ומלבניות. כמו כן, כדאי לקנות ג’קוזי מתנפח לגינה, כך ניתן לטבול במים החמימים והמבעבעים גם בחורף ובלילות קרירים, הג’קוזי תורם לשדרוג החיים וחשוב גם לבריאות.

נדנדה מעוצבת לגינה

אם אתם מעוניינים להכין את הגינה לקיץ כדאי לכם לרכוש נדנדה בעלת 3 מושבים, יש מגוון דגמים של נדנדות לגינה, מומלץ לבחור דגם איכותי ועמיד המחזיק מעמד שנים ארוכות. אם יש לכם כבר נדנדה בגינה תוכלו לרכוש ערסל צבעוני אותו אפשר לקשור בין שני עצים או מתקן ערסל עמיד ואיכותי שאפשר לקפל ולאחסן בבית עד תחילת הקיץ.

פטריית חימום לגינה

החורף הישראלי קצר ויש ימים רבים שטופי שמש, בימים הקרים אפשר לשבת בגינה ולארח חברים ומשפחה, לכן כדאי להזמין פטריית חימום מנירוסטה או אלומיניום הפועלת על גז. יש גם דגמים של פטריות חימום עם חיבור לחשמל.

ריהוט גן יוקרתי

ריהוט גן משדרג את הגינה הפרטית, תורם לעיצוב יוקרתי וייחודי, ומאפשר לכם לשבת בנוחות בגינה ולארח חברים וקרובי משפחה. מומלץ לרכוש ריהוט גן עמיד מחומרי גלם איכותיים, יש מבחר פריטים בשלל עיצובים מרהיבים, כדאי גם לקנות כיסויים כדי להגן על הריהוט בחורף.

לסיכום, לקראת חזרתה של השמש כדאי להשקיע בעיצוב הגינה ולרכוש גריל גז, ריהוט גן איכותי בעיצוב מרהיב, בריכה או ג’קוזי ופריטים נוספים, וכאשר הקיץ יתחיל תוכלו לנצל את הגינה ולמעשה ליהנות ממנה כל השנה.