Site icon מקומונט לוד

הכי כדאי להזמין וילות להשכרה בתקופת החגים

צילום: עמיעד טאוב

סימני הסתיו עומדים באוויר, הימים יותר קצרים, החבצלות פורחות והנחליאלי כבר כאן. חגי תשרי הם הזדמנות נהדרת להזמין וילה להשכרה מרווחת ומפנקת, ולבלות בחיקה, חופשה משפחתית נעימה ומגבשת. אתם רק צריכים לבחור את המיקום, לארוז את התיקים ואת המשפחה, ולצאת לדרך.

חבילת הנופש הכדאית ביותר בזמן חגים

בתום החופשה השנתית של בית הספר, כולם מתארגנים לקראת חופשות החגים, ומנסים לסחוט עוד קצת את ימי הקיץ האחרונים, אם אפשר, בעזרת חופשת וילת להשכרה מפוארת ומרווחת. אפשר היום למצוא וילות לאירוח בכל ימות השנה, בכל אזורי הארץ. ואם אתם רוצים, אתם יכולים להזמין וילה עם בריכה להשכרה. וילה להשכרה בצפון עם בריכה, היא פתרון מעולה למי שאוהב לבלות בבריכה גם בערבים הקרירים של הסתיו. בזמן החגים, הציבור בישראל מעוניין לשכור וילות יוקרתיות מרווחות ומאובזרות שיכולות בקלות להוות תחליף לחופשה בבית מלון יוקרתי. כידוע, בתי מלון בישראל, בעונת הקיץ ובחגים, עמוסים באורחים ואינם יכולים להעניק רגעים של אינטימיות, שקט ופרטיות, בניגוד למה שקורה כאשר אתם מזמינים חופשת וילות להשכרה.

איפה כדאי לחגוג היום מסיבות ואירועים פרטיים

היום, וילה להשכרה בזול הוא פתרון מעולה עבור מי שמחפש מקום אינטימי ושקט לקיום מסיבות פרטיות ובכלל, אירועים פרטיים במסגרת משפחתית, או עם חברים. וילה ליום הולדת עם כל הפינוקים והציוד הדרש לקיום מסיבות יום הולדת תוססות עם הרבה מוסיקה, אלכוהול, ללא הגבלת רעש עד השעות הקטנות של הבוקר, היא אתר מבוקש ביותר בכל עונת השנה. אם אתם מחפשים וילה ל 10 איש, או וילה 8 חדרים, תוכלו גם לחגוג אירועים פרטיים נוספים כמו חתונות וכו’.

לרוב, וילה לחתונה צריכה להיות גדולה ומרווחת כדי שניתן יהיה להלין את רוב האורחים, שלפעמים מגיעים ממקומות רחוקים, ומעדיפים להישאר בווילה לאחר המסיבה, במקום לוותר על שתיית אלכוהול במסיבה וכו’. כאשר אתם מארגנים בר מצווה, בת מצווה, שבת חתן, ימי הולדת, ארוחת חג או כל אירוע פרטי אחר, בווילה מפוארת ומאובזרת, אתם נהנים משני אלמנטים חשובים שהם חובה בכל מסיבה: אווירה אינטימית ותנאי אירוח מפנקים במיוחד, שאפשר למצוא רק בווילות שתוכננו ועוצבו במיוחד עבור אירוח של מסיבות ואורחים רבים באירוע אחד.

איפה כדאי לבלות סופש רגוע ומפנק

חבילות נופש לסופ”ש הן מוצר מבוקש בכל עונות השנה. תמיד יש זוגות, או משפחות, שמחפשות וילה להשכרה מאובזרת ומפנקת לחופשה ספונטנית של סופ”ש, לטעינה מחדש, אחרי תקופה מפרכת ומאמצת במקום העבודה. וילה לסופ”ש במיקום נוח עם בריכה מחוממת, ג’קוזי, חמאם טורקי ועם טיפולי ספא, היא פתרון נפלא עבור זוגות, שמעוניינים ליהנות מסופ”ש שקט ורגוע, עם הרבה אינטימיות ושפע של פינוקים. השכרת וילה מפוארת ומאובזרת, המעניקה שירותי ספא, ארוחת בוקר ועוד, הינו בילוי מבוקש ביותר בשנים האחרונות, וניתן למצוא אותו בכל אזורי הארץ. תוכלו למצוא וילות להשכרה עם כל הפינוקים החל מהישובים הצפוניים ביותר בארץ ועד אזור הערבה ובאילת.